Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 17:58
  #4645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Haha. Svenska havregryn till Thailand! Jo, han var stor, högljudd och verkade snedtända ganska ofta... Hoppas ni hade ni kul resa! Det är synd att det gott som det gjort med honom.

Haha han var ”all talk” …när det hettade till vart han som ett litet lamm..
Citera
2024-04-18, 06:59
  #4646
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melbax
Lantzen sitter sedan ett par år inlåst på rättpsyk med särskild utskrivningsprövning.

Vad gjorde han för att hamna där då?


Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Det var tråkigt att höra men inte så förvånande. Det är ju några till i den generationen som hade problem och tyvärr har lämnat in sjösäcken de senaste åren. Doping kanske inte var en sådan.bra ide trots allt...
Var kommer Göran ifrån egentligen? Minns honom mest från tidigt 90tal när det röjdes nått förbannat på krogen.

Lite nyfiken bara, du kommer inte ihåg i vilka dörrar han har jobbat?
Citera
2024-04-18, 19:26
  #4647
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vad gjorde han för att hamna där då?




Lite nyfiken bara, du kommer inte ihåg i vilka dörrar han har jobbat?


Jag minns faktiskt inte men han kände folk i många dörrar på den tiden så vi klev rätt in på de flesta ställena även om kön var lång som den kunde vara på den tiden.
Citera
2024-05-04, 20:35
  #4648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fanns det ens några gäng på 80 talet eller ännu längre tillbaka?
Skomakarligan från Sollentuna, tidigt 80tal. En stor heroinliga, min farbror Hasse östlund är en av polisen I dokumentären som ligger på Youtube. Det fanns rånarligor till höger och vänster. Men det är som sagt länge sedan. Jag kunde inte låta bli att kommentera i den här tråden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback