Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 01:17
  #193
Medlem
tycker det verkar roligt med alla som sitter fast hos fogden som gillar att parkera på handikapplatserna bara hova in dom för polisen
Citera
2024-04-23, 12:29
  #194
Medlem
hobokens avatar
Är Timor skåning eller stockholmare ursprungligen? Hans dialektbyte är så jävla märkligt.
Citera
2024-04-23, 16:59
  #195
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Är Timor skåning eller stockholmare ursprungligen? Hans dialektbyte är så jävla märkligt.

han är väl skåning som bodde ett par år i stockholm tror jag. inte konstigt att han tar den lokala dialekten när han jobbade på arlanda. har kompisar från småland och när de varit hemma på besök har de en sjuhelvetes dialekt som försvinner efter några dar
Citera
2024-04-24, 17:18
  #196
Medlem
Jag är sååå kär i Mimmi. Gulligare tjej får man leta efter. 😍😍 Någon som vet mer om henne?
Citera
2024-04-25, 18:07
  #197
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Jag är sååå kär i Mimmi. Gulligare tjej får man leta efter. 😍😍 Någon som vet mer om henne?

du får väl börja stalka henne på insta
https://www.instagram.com/tullen.mimmi/
Citera
2024-04-25, 18:17
  #198
Medlem
Det här och liknande program är väldigt viktiga och bra program för att visa verkligheten hos olika yrkesgrupper. Men måste klippningen och själva TV sändningarna vara så in i h- e dåliga? Det må vara tullen, polisen, bärgare, skitdåligt klippta.
Jag orkar inte se mer än ett avsnitt per dag.
Citera
2024-04-28, 11:55
  #199
Medlem
WitchcultTodays avatar
Kollar ofta på dylikt lättsamt om man t.ex är krasslig. Vilket helgen inneburit.

Såg att ni skrivit om att Olivia var lite "butter" i säsong 1. Läste hon tråden eller för halvvägs in i säsong 2 har hon varit en solstråle de få gånger hon dykt upp 😃
Jag har inte kommit längre än så, dock.

Tycker att alla verkar ganska vettiga.

Många är ju enormt ivriga att rota och kika i saker, haha!
Rätt jobb helt enkelt. Alternativet hade väl varit att de blev pundare! 😉 Där uppskattas ofta rotande med, hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback