Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Är det värt att välja annat än Fittnes 24 seven (som finns i ert närområde)?
Ja
69,57%
96 röster
Nej
21,01%
29 röster
Kanske
9,42%
13 röster
  • 6
  • 7
2022-10-08, 11:57
  #73
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Nån hundring mer i månaden.

Just nu har NW en drive för 399/mån (autogiro).
Fritt fram på alla klubbar i Sverige:

https://nordicwellness.se/vara-klubb...by-pentavagen/
Att träna som gäst på annan adress för en tjuga verkar ju prisvärt (om man ba e på kortkurs o dyl). Dock känns det långtsökt att få träna på alla Göteborgs gym via pristillägg på STH kortet. Även 200 kr mer i månaden för alla gym känns en aning girigt. Behöver ju inte va som så att man belastar aktuellt gym mer, d kan ju lika gärna va så att det blir mer plats på ens lokala kvartesgym om man drar till nått affärscentrer typ ist.

PS Aha nu såg jag att man får träna utan pristillägg på alla gym via kampanj. Öppetiderna verkar bra (förutom på sommaren) Ds
__________________
Senast redigerad av mr-mystic 2022-10-08 kl. 12:00.
Citera
2022-10-08, 12:07
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Patrask? Är det uteliggare och alkisar som tränar där?

Senast jag läste patrask var det i COVID-trådarna.

Gymmar du inte med kvinnohatande vetenskapsförnekare som är nazister och bör förtryckas så får du inte använda ordet patrask.
Citera
2022-10-12, 18:37
  #75
Medlem
mr-mystics avatar
NU HAR JAG KÖRT 2-3 gånger på 24/7 på sen eftermidag/tidig kväll. Jag har knappt behövt vänta på nått som vart upptaget öht.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback