Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-01-14, 07:56
  #37
Medlem
Fick med ett sådant skumt tjack i iförgår. Inget tjackrus av det, pupiller va små vid stora mängder tjack i sig. Vit kletigt och smakade lite annorlunda.
Jag har stoppat i mig blåa och 5 10mg zoplicone, lika pigg för det!
Hade med hög puls på den skiten jaghade. Jämfört med annat bättre tefatstjack
__________________
Senast redigerad av mr.screwup 2023-01-14 kl. 08:14.
Citera
2023-01-14, 08:22
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trve.kvlt
Fick tag på "amfetamin" som inte ger någon eufori eller positiv känsla.

Tagit 2-3 gram och senaste dosen var för över ett dygn sen.

Pupillerna är små. Pulsen är hög. Kan inte sova.

Har druckit några bärs för att lugna ner mig, men nu är det slut på dem. Har tagit 10 stycken lergigan det senaste dygnet.

Är orolig och mår inte alls trevligt. Vad ska jag göra?

Snälla be om mitt telenummer?
Eller om du väljer ringa vården?
Tror jag gått igenom samma sak med ambulans in i onödan
Citera
2023-02-19, 15:18
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.screwup
Fick med ett sådant skumt tjack i iförgår. Inget tjackrus av det, pupiller va små vid stora mängder tjack i sig. Vit kletigt och smakade lite annorlunda.
Jag har stoppat i mig blåa och 5 10mg zoplicone, lika pigg för det!
Hade med hög puls på den skiten jaghade. Jämfört med annat bättre tefatstjack

Men vad är det för skit de kränger på folk nu för tiden? Tjack är billigt och smutsigt från start, men ändå ska det bankas med skit eller rent av endast kallas för tjack. Fan vet vad det ligger i påsarna…?

Små pupiller vid höga doser? Det är inte tjack ni borrar i er! En partyknarkare ska ha stora pupiller, snabba skor och må som en kung hela kvällen/natten på en 0,3:a.

En riktig överdos på tjack när du slår i dig skiten gör att du sommar, vaknar ev. med kanylen kvar i armen och sen är det full fart i ett dygn typ. För att O.D:a ihjäl dig på tjack så får du svälja det.

Ta reda på vad det är de lurar på er, för inte fan är det tjack.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback