Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-02-10, 12:18
  #37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Är det några utredningar på gång om den rätt populäre presidenten?

Jag tycker verkligen att saker ska utredas om det finns någon anledning till det. Så pågår det något och på grund av vad?
Jag ställt denna frågan många ggr nu, och svaret är noll och ingen utredning alls alla ggr innan jag ställde den frågan.

Det verkar som de har fantiserat om alla dessa utredningar mot Joe, och den som de kunde utreda, den sköter rättsväsendet.
Jag förutspår med den BEDÖVANDE tystnaden att ingen utredning kommer någonsin startas, för man börjar se ett mönster nu av inget.

Undra om detta har med deras katastrof val i huset att göra, och där de vet redan att de inte kan göra så mycket och att det blir menlöst då.
För nått är det som är fel om man ropar om utredningar i par år, och sen när det är dax så EXISTERAR inget.

Sånt är talande skulle jag säga, men inget missmod nu TDS-trumpnissar, det kan komma nått annat som ni kan utreda kanske.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback