Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-12, 17:10
  #1
Medlem
CharlieMartels avatar
Äntligen säger jag. Minst lika välkommen som Zlatanstatyn

Varför har det dröjt så länge?

Hur ser ni på detta förslaget från en republikan?
Citat:
Marjorie Taylor Greene Reacts to Proposed Zelensky Bust in Capitol

https://www.newsweek.com/marjorie-ta...apitol-1773174
Citera
2023-01-12, 17:24
  #2
Medlem
CommonSenses avatar
Hoppas dom gör samma sak som dom gjorde med zlatan statyn
Citera
2023-01-13, 12:02
  #3
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Hoppas dom gör samma sak som dom gjorde med zlatan statyn
Ja, det hoppas jag också. Globalisterna har hypat upp Zelensky till en nivå som är riktigt bizarr och patetisk. Jag trodde att Greta Thunberg var den värsta när det gällde denna typ av falska hjälte-status. Men Zelensky är värre. Greta var trots allt ett naivt barn som ville ha uppmärksamhet, och har så vitt jag vet aldrig gjort något som har skadat någon. Zelensky är en vuxen person, vars korrupta handlingar har lett till död och lidande för miljoner människor. Trots att Ryssland har velat förhandla om fred har han och andra sagt nej till detta flera gånger. Nu verkar det som om Ryssland också har gett upp förhoppningarna om fred.

Men det är så här det ser ut idag. De som blir utmålade till "hjältar" av median, är personer som gör vad globalisterna säger till dem. Bara titta på vilka människor de delar ut Nobels fredspris till, och även andra priser. Samtidigt arbetar de för att riva ner statyer i USA pga olika bizarra anledningar.
Citera
2023-10-10, 01:49
  #4
Avstängd
Vetlanda-stryparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Hoppas dom gör samma sak som dom gjorde med zlatan statyn
Va hände mä den? Vatrför hade man staty av en levande människa?
Citera
2023-10-10, 01:51
  #5
Avstängd
Vetlanda-stryparns avatar
Man brukar inte ha statyer av personer som är i livet, eftersom de kan göra något jävligt om 20 år. Tänk om vi har en massa statyer av Zelienskiyi (eller hur fan det stavas) och så blir han typ Anders Eklund och kidnappar flickor i framtiden.
Bättre att ha statyer av någon som är omtyckt och saknad.
Citera
2023-10-10, 07:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetlanda-stryparn
Man brukar inte ha statyer av personer som är i livet, eftersom de kan göra något jävligt om 20 år. Tänk om vi har en massa statyer av Zelienskiyi (eller hur fan det stavas) och så blir han typ Anders Eklund och kidnappar flickor i framtiden.
Bättre att ha statyer av någon som är omtyckt och saknad.
Det är inte speciellt svårt att plocka bort en staty om så mot extrem förmodan skulle hända. Tycker det är bra med en staty. Zelenskyj kommer att leva vidare i historien som en av de största ledarna under 2000-talet. Kan lika gärna förekomma och resa en staty redan i morgon.
Citera
2023-10-14, 08:41
  #7
Avstängd
Vetlanda-stryparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är inte speciellt svårt att plocka bort en staty om så mot extrem förmodan skulle hända. Tycker det är bra med en staty. Zelenskyj kommer att leva vidare i historien som en av de största ledarna under 2000-talet. Kan lika gärna förekomma och resa en staty redan i morgon.
Jag insisterar på att det vore bättre med en staty av Vetlanda-Tove på den platsen (the Capitol).
Citera
2023-10-14, 09:04
  #8
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel
Äntligen säger jag. Minst lika välkommen som Zlatanstatyn

Varför har det dröjt så länge?

Hur ser ni på detta förslaget från en republikan?


https://www.newsweek.com/marjorie-ta...apitol-1773174
Älskar sarkasm.

Konstigt att man inte reser en staty på Bibi eller Nuland. Vad vore ukrainakriget utan dem.
Citera
2023-10-14, 13:55
  #9
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel
Äntligen säger jag. Minst lika välkommen som Zlatanstatyn

Varför har det dröjt så länge?

Hur ser ni på detta förslaget från en republikan?


https://www.newsweek.com/marjorie-ta...apitol-1773174

Det verkar rimligt så att senatorerna påminns om vem de skickar alla miljarder USD till.
https://www.youtube.com/watch?v=jcc3...hannel=NosyBee
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback