Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-01-14, 21:23
  #25
Medlem
I framtiden när du tar tjack aå ta rivotril samtidigt, 1mg dämpar inte tjackruset mkt men dämpar ångest typ 8 timmaR, min favorit benzo med tjack, eller en 300mg lyr var sjunde timma är allra best o kanske 5mg valium ellr 0.5rivotril till är allra mest nice combo
Citera
2023-01-25, 19:01
  #26
Medlem
Jättedålig Kombo, en människoförstörare, om inte fysiskt så psykiskt... för mig sen vet jag inte om det passar nån annan I en annan situation men när blandar man tjack med sömnmedicin liksom?
Citera
2023-01-25, 20:19
  #27
Medlem
wingsawieis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.screwup
Nojjjig och nojjig, vill inte få hallissar och va vaken resten av dagen med ångest

Du ska vänta med z-analogerna till sist om du inte vill få hallisar. Så att du däckar direkt. Så blandar du med någon stark öl så du däckar. Var inte uppe mer än 1 natt på tjack så blir det inte så illa. Det enda som funkar för mig om jag vill må bra efteråt är att dra tjack rätt tidigt på dagen. Käka lite innan. Sen dricker du och tar dina benzo när det börjar gå ur, fyll inte på för mycket.
Citera
2023-01-25, 20:22
  #28
Medlem
wingsawieis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarna
Jättedålig Kombo, en människoförstörare, om inte fysiskt så psykiskt... för mig sen vet jag inte om det passar nån annan I en annan situation men när blandar man tjack med sömnmedicin liksom?

Alltid! Om man har tillgång till benzo eller likande använder man det för att sova när tjacket blir tråkigt/irriterande. Har man problem med benzoberoende så är det väl bättre att bara supa, men annars finns det inget sätt jag vet att få bra sömn och återhämtning efter mycket tjack.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback