Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 20:49
  #30109
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ny gäddjävel: https://dumpen.se/2024/04/23/pipgadd...412-soderhamn/

Jag hade hoppats att han skulle dra en "bajsdildon" och springa in på lagret på ICA...

Undrar om han är så där obrydd och ovetandes om dumpens existens eller om han försöker sig på nån form av gaslighting? Han verkar göra ett riktigt gott försök till att resonera sig ur det hela på en konstigt debatterande sätt.

Helt klart en mer sevärd konfrontation än när de bara lägger benen på ryggen. Han verkar också normalbegåvad jämfört med de sedvanliga varseljackorna.

Kanske finns en social fallhöjd här? Hoppas.

#412
Citera
2024-04-23, 20:51
  #30110
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Undrar om han är så där obrydd och ovetandes om dumpens existens eller om han försöker sig på nån form av gaslighting? Han verkar göra ett riktigt gott försök till att resonera sig ur det hela på en konstigt debatterande sätt.

Helt klart en mer sevärd konfrontation än när de bara lägger benen på ryggen. Han verkar också normalbegåvad jämfört med de sedvanliga varseljackorna.

Kanske finns en social fallhöjd här? Hoppas.

#412

Om dead-arson är på rätt spår så verkar gäddan bo med ett thai-troll i (sic) samma ålder...
Citera
2024-04-23, 20:52
  #30111
Medlem
Ess85s avatar
Jävlar vad manipulativ fiskaren var i chatten med #412, så klart inget försvar för gäddans beteende men kanske borde tona ner det lite.
Citera
2024-04-23, 20:53
  #30112
Medlem
isgetens avatar
Första gången man ser det "digitala barnet" tydligt i en video. Passa på innan Dumpen AB maskar.
Citera
2024-04-23, 20:57
  #30113
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Att dom äns går på telefonsamtalen, låter som dom pratar med en utvecklingstörd och man hör att rösten är fejk , ändå går dom på det varje gånng , tänker dom med kuken eller ?
Men knäppast är ju att dom tror att det är en tjej på riktigt som dom ska träffa , Hur fan kan dom tro att en tjej vill träffa en äcklig jävla gubbjävel ? det är för mig en gåta varje gång att dom går på det
Citera
2024-04-23, 20:59
  #30114
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Första gången man ser det "digitala barnet" tydligt i en video. Passa på innan Dumpen AB maskar.

Ljushårig tjej med grön kappa i början? Hon ser ju inte ut som 13, men Dumpen lär ju inte använda någon under 18 som "byte" om något händer?
Citera
2024-04-23, 21:00
  #30115
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Mycket bra konfrontation!

Han bor inte i Söderhamn utan i orten i Dalarna med rödfärg, korv, gruva.

Namnet samma som i chatten.
Om det är han i rödfärgsorten så är hans hus blurrat på Google earth. Av vilken anledning blurras privatbostäder?
Citera
2024-04-23, 21:05
  #30116
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ljushårig tjej med grön kappa i början? Hon ser ju inte ut som 13, men Dumpen lär ju inte använda någon under 18 som "byte" om något händer?

Ja lite rödhårig. Inte någon direkt sexbomb om man säger så. Ne det är tydligt att hon är äldre än vad hon påstår i loggen.
Citera
2024-04-23, 21:05
  #30117
Medlem
stickan888s avatar
#412
Gift med typ någon, thailändska
Citera
2024-04-23, 21:15
  #30118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Om det är han i rödfärgsorten så är hans hus blurrat på Google earth. Av vilken anledning blurras privatbostäder?


Både gäddan o hans tjej har ju öppen facebook. Vad jag fårstår bor de utanför Uppsala i det som rimmar på länge men med ett V i bstället för L.
Citera
2024-04-23, 21:16
  #30119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Om det är han i rödfärgsorten så är hans hus blurrat på Google earth. Av vilken anledning blurras privatbostäder?


Både gäddan o hans tjej har ju öppen facebook. Vad jag förstår bor de utanför Uppsala i det som rimmar på länge men med ett V istället för L.
Citera
2024-04-23, 21:50
  #30120
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Både gäddan o hans tjej har ju öppen facebook. Vad jag förstår bor de utanför Uppsala i det som rimmar på länge men med ett V istället för L.

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
För att slippa få oväntat besök...? Man kan fixa suddning av sitt hus själv på Google Maps.

Han har gjort allt för att gömma sig. Har dolt sig på Ratsit och Mer.info samt dold adress på Mrkoll där hans fru inte alls finns med.
#412
Nu är det flera olika bud på vem personen i fråga är. Någon som är 100% säker på hur det förhåller sig? Att personen dolt sig på de tjänsterna talar väl kanske för att det är honom vi söker.

Angående blurrningen visste jag inte att man kunde beställa det, jag trodde det i första hand var byggnader klassade som skyddsobjekt som blurrades. Märklig tanke dock, tänker man sig att någon ska göra ritningar över ens hus och dess svaga punkter och anfalla efter mörkrets inbrott som Hitman?
__________________
Senast redigerad av BarryHatter 2024-04-23 kl. 21:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback