Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-03-07, 03:08
  #37
Medlem
generalminiportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekashi
Fast vissa får de ju visst utskrivet att ta per dag, i vissa fall två gånger om dagen?
Ah kanske är olika det där. Det är synd att det varierar så mkt i kvalitet mellan olika läkare. Den första läkaren hade inte informerat mig om att man absolut inte fick blanda alkohol och benzo. Hade tagit 2 typ folköl och en sen tabletter för å sova. Sen vaknade jag svamlade på aktuell i pyjamasbyxor helt groggy! Var ju kul nu i efterhand men vafan, det kunde läkarjäveln väl sagt så jag fick slita å åka balans

Blev ju en rolig upplevelse i efterhand men då var det ju direkt osmakligt!
Citera
2023-03-07, 03:10
  #38
Medlem
generalminiportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalminiportion
Ah kanske är olika det där. Det är synd att det varierar så mkt i kvalitet mellan olika läkare. Den första läkaren hade inte informerat mig om att man absolut inte fick blanda alkohol och benzo. Hade tagit 2 typ folköl och en sen tabletter för å sova. Sen vaknade jag svamlade på aktuell i pyjamasbyxor helt groggy! Var ju kul nu i efterhand men vafan, det kunde läkarjäveln väl sagt så jag fick slita å åka balans

Blev ju en rolig upplevelse i efterhand men då var det ju direkt osmakligt!
Stod alltså i lila pyjamasbyxor (utan kalsonger under ) med små söta hundar på, på parkeringen i bar överkropp på SÖS parkering klockan 04:30 en onsdag i november och yrade om en taxi och mitt ex

Ja, levt livet har man ju iaf gjort hahahahaha
__________________
Senast redigerad av generalminiportion 2023-03-07 kl. 03:17.
Citera
2023-03-07, 11:22
  #39
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalminiportion
Men VERKLIGEN bra jobbat! Vet hur JÄVLA tufft det är! <3

Tack hörru. Det har inte varit lätt kan jag säga, första månaderna var det verkligen en fot framför den andra. Idag har jag helt fått tillbaka livet och lite till.
Citera
2024-03-10, 00:58
  #40
Medlem
Räddade benso ert liv

Man pratar mycket om att man aldrig ska börja knarka, benso tas max i en vecka etc. Men om man vänder om, finns det folk som tror eller tycker att droger räddade ens liv?
Citera
2024-03-10, 01:02
  #41
Medlem
fittslems avatar
Ja tills man slutar ta dom och behöver genomgå månader av helvete pga bieffekter.
Citera
2024-03-10, 04:13
  #42
Medlem
Benso lär vara den drog som räddat flest liv på planeten. Den lär förhindra tiotusentals självmord världen runt årligen, dagligen. De flesta kändisar som utsätts för extrem stress dagligen går på benso.

Används den rätt så är det en gåva från gudarna, används den del fel så kan den ge bieffekter och AT som alla andra psykoaktiva preparat. Dock relativt harmlös om man trappar ur rätt, sakta men säkert, som man iofs borde göra med alla droger i ett missbruk.
Citera
2024-03-10, 11:49
  #43
Medlem
NiceNameTwices avatar
Benso är lömskt och vidrigt, och den räddade mig absolut. På sätt och vis åtminstone, för jag kommer fan i mig aldrig knapra sådana igen sedan jag spontant drog en cold turkey för drygt 10 år sedan.
Citera
2024-03-10, 11:55
  #44
Moderator
Morfar-52s avatar
"Räddade benso ert liv" infogad./mod
Citera
2024-03-10, 16:52
  #45
Medlem
Livlina.
Citera
2024-04-19, 19:37
  #46
Medlem
Jag har aldrig haft sociala fobier eller ångest. Men jag fick det som symptom på min at. Sista året tog jag bara benzo för att hålla bort alla vidriga symptom. Är 6 månader benzofri och hjärnan läker.
Citera
2024-04-19, 22:40
  #47
Medlem
Har en hatkärlek till benso. Den har både räddat och förstört mitt liv på samma gång. Dock var det mitt fel när jag använde den för ansvarslöst i yngre tjugoårsåldern. Just nu håller jag mig endast till medicinska doser och aldrig att berusa mig på. Tänker nog också ta ett långt uppehåll snart. Har tänt helt och hållet 2-3 gånger förut men alltid velat börja igen efter några månader. Nu tänker jag dock att jag helst vill gå ett år utan. Benso i sig är inte så illa om det används sparsamt. Men när man missbrukar det blir livet ett helvete då absistensen är verkligen inte o leka med.
Citera
2024-04-21, 17:58
  #48
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Har en hatkärlek till benso. Den har både räddat och förstört mitt liv på samma gång. Dock var det mitt fel när jag använde den för ansvarslöst i yngre tjugoårsåldern. Just nu håller jag mig endast till medicinska doser och aldrig att berusa mig på. Tänker nog också ta ett långt uppehåll snart. Har tänt helt och hållet 2-3 gånger förut men alltid velat börja igen efter några månader. Nu tänker jag dock att jag helst vill gå ett år utan. Benso i sig är inte så illa om det används sparsamt. Men när man missbrukar det blir livet ett helvete då absistensen är verkligen inte o leka med.


Slutar man städa hemma och det ser ut som fan när man går av och till på dessa?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback