Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-05, 03:08
  #1
Medlem
Jag såg en väldigt söt liten tjej med en man från Indien eller pakistanskt utseende.
Sedan massinvandringen 2015 med enormt överskott av män är det svårt för svenska killar att träffa svenska tjejer.
Dessutom får inte muslimska eller hinduiska tjej träffa svenska män då dom riskerar att dödas.
Vad ska vi göra för att komma tillrätta med det här problemet?
Inte undra på att unga män röstar på SD!
Sverige har ju ett mångkulturellt berg av män nu!
__________________
Senast redigerad av mikael2 2023-03-05 kl. 03:11.
2023-03-05, 03:14
  #2
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Jag såg en väldigt söt liten tjej med en man från Indien eller pakistanskt utseende.
Sedan massinvandringen 2015 med enormt överskott av män är det svårt för svenska killar att träffa svenska tjejer.
Dessutom får inte muslimska eller hinduiska tjej träffa svenska män då dom riskerar att dödas.
Vad ska vi göra för att komma tillrätta med det här problemet?
Inte undra på att SD tog hem det hela.

Jag förstår inte, jag har aldrig haft problem att träffa svenska tjejer. Det här låter som att du skyller dina tillkortakommanden på invandrare. Det är den mest klassiska typen av rasism, att svartingarna tar våra tjejer. Eller menar du att du var tvungen att mota bort alla svenska tjejer innan 2015 och efter 2015 vill de inte ens titta åt ditt håll?

Och jag har dejtat flera muslimer genom åren. Visst, de vill att man konverterar om det ska bli seriöst men jag har aldrig velat ha något seriöst så det har varit kortare romanser.
2023-03-05, 03:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Jag förstår inte, jag har aldrig haft problem att träffa svenska tjejer. Det här låter som att du skyller dina tillkortakommanden på invandrare. Det är den mest klassiska typen av rasism, att svartingarna tar våra tjejer. Eller menar du att du var tvungen att mota bort alla svenska tjejer innan 2015 och efter 2015 vill de inte ens titta åt ditt håll?

Och jag har dejtat flera muslimer genom åren. Visst, de vill att man konverterar om det ska bli seriöst men jag har aldrig velat ha något seriöst så det har varit kortare romanser.

Det blir ju rasism helt naturligt!
Jo jag har dejtat en muslimsk tjej en gång.
Jag menar inte mig själv utan hur det är idag.
Du lägger inte fram någon lösning.
Själv vill jag att muslimska män som hotar sina tjej ska skicks hem.
Samt att det blir lätt att få gifta sig med en utländsk kvinna.
2023-03-05, 03:29
  #4
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Jag menar inte mig själv utan hur det är idag.
Du lägger inte fram någon lösning.
Själv vill jag att muslimska män som hotar sina tjej ska skicks hem.
Samt att det blir lätt att få gifta sig med en utländsk kvinna.

Har du gjort nån form av undersökning bland svenska män? Eller utgår du från en redan gjord undersökning? Länka gärna, för som det är nu tolkar man det som att du utgår ifrån dig själv.

Jag kan inte lägga fram en lösning på någonting jag inte tror är ett problem.

Du vill bara skicka hem muslimer? Så om en kristen hotar sin tjej, vad händer med han? Och om muslimen är född här, skickar man hem honom till sin lägenhet?

Det är lika lätt att gifta sig med en utländsk kvinna som med en svensk, så länge båda är kristna. Är den utländska kvinnan inte kristen så blir det klurigare, då kanske en behöver konvertera eller något i den stilen. Men är två personer kära i varandra borde det inte vara svårt.

Och ja, jag är medveten om att det förekommer kontroll av kvinnliga familjemedlemmar bland oliak etniska grupper, men det betyder inte att alla fungerar så. Det är relativt ovanligt, i alla fall den uppfattningen jag fått genom att umgås med muslimer. Det finns fanatiska kristna också.
2023-03-05, 03:29
  #5
Medlem
Onanikrems avatar
Kan man inte konkurrera med invällande flyktingar bör man nog se till sitt eget tillkortakommande.
Mvh. gammal blond rasist.

Kvinnorna som går med utlänningar blir paria, de kan utlänningarna behålla.
2023-03-05, 03:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kan man inte konkurrera med invällande flyktingar bör man nog se till sitt eget tillkortakommande.
Mvh. gammal blond rasist.

Kvinnorna som går med utlänningar blir paria, de kan utlänningarna behålla.
Konkurrensen ökar ju helt naturligt av detta.
Så mycket det skriva ordet behöver man inte ens va rasist.
2023-03-05, 06:21
  #7
Avstängd
Ju mer män överskattar deras illaluktande skithål desto fittigare blir kvinnor. Sluta jaga, sluta se på kvinnor som någon räddning, sysselsätt dig och ignorera idioterna. Om de är vuxna kan de själva ta kontakt.
2023-03-05, 07:00
  #8
Medlem
Vad vi ska göra:

1. Minska invandring av män.

2. Bli mer villiga att dejta kvinnor från andra kulturer. behandla dessa kvinnor väl och få dem att förstå att män bestämer inte över kvinnor , utan de är i relationer för att de vill det.

3. Inte låta kulturer som vill att kvinnor ska vara slavar segra.

4. Göra så att andelen kvinnor ökar.

5. Mer utvisningar och fängelse för de som skapar kaos.
2023-03-05, 07:10
  #9
Medlem
Magica-Lazios avatar
Så du konkurrerar med analfabeter från Somalia? Och håriga araber som bor på flyktingboende? Isåfall förstår jag varför du har problem om du ligger på den nivån. Fakta är att en majoritet av svenska tjejer föredrar svenska män. Till och med vänsterfeminister vill ha svenska män, även om vita män är roten till allt ont på denna planeten enligt de själva.

Senast jag såg en svensk brud med en eyyy walla arab så var tjejen ful, fet och hade en munktröja på sig. Hade jag bara sett ryggtavlan på henne så hade jag lika gärna kunnat tro att hon var en man.
2023-03-05, 07:30
  #10
Medlem
I USA har vita män chans på svara kvinnor.

https://www.youtube.com/watch?v=xOYtkiUeTC8

Män borde konkurrera med:

1. Hur mycket kärlek kan du skapa med kvinnan.

2. Hur mycket resurser kan du skapa.

3. Hur bra din genetiken är.

Nu håller vi på att låta kulturer som;

Konkurrerar med hur mycket de kan kontrollera kvinnor och hur mycket de kan förneka att de ska bestämma själv. Kvinnor blir som slavar. Stor risk att dessa vinner.
2023-03-05, 07:33
  #11
Moderator
Amirons avatar
Blogginlägg utan relevant frågeställning hör inte hemma i R&S.

Hänglås på.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback