Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-03-20, 19:21
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Har inte sett racet än men kollade resultatet. Fick en frågeställning i mitt huvud. Carlos Sainz Jr, överskattat......? Låt höra erat judgment folks.
Sainz är inte överskattad. Han är inte bättre än så men han sitter just nu i en bra bil.
Däremot undrar man om Leclarc. Han är ju den uttalade första föraren i Ferrari men får just nu poängmässigt stryk av sin andra förare Sainz. Visst det är bara två lopp körda så Lec kan snabbt komma ikapp Sainz.
Citera
2023-03-20, 19:36
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Sainz är inte överskattad. Han är inte bättre än så men han sitter just nu i en bra bil.
Däremot undrar man om Leclarc. Han är ju den uttalade första föraren i Ferrari men får just nu poängmässigt stryk av sin andra förare Sainz. Visst det är bara två lopp körda så Lec kan snabbt komma ikapp Sainz.
.

Ja Leclerc känner jag mig ännu mer tveksam till.
Citera
2023-03-21, 09:50
  #51
Medlem
fernebos avatar
Ja, Sainz är väl inte överskattad, däremot Leclerc. Även om han är bättre än Sainz, så är även Leclerc för ojämn och gör lite väl många misstag. Väldigt bra kvalförare, men lite sämre racer.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback