Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-14, 11:13
  #1
Medlem
Till andra medlemmar i HFPA. För folk som inte vem han är så var han HFPA ordförande, det är högsta hönset på Golden Globe dom som delar ut priserna. Den här killen har då varit medlem i 44 år och varit ordförande 8 gånger.

Den här nyheten är lite gammal men jag kunde hitta någon artikel om det på Flashback.

https://www.hollywoodreporter.com/ne...email-4169396/

Det tog dom 2 dagar att besluta att han får sparken och blev utmålad som rasist.

two days after emailing an article to his fellow members that described Black Lives Matter as a “racist hate movement” and slammed its co-founder, Patrisse Cullors, for purchasing a home in Topanga Canyon.

Berk replied, “I only intended to illustrate the hypocricy [sic] that engulfs us I forwarded it as a point of information I had no hidden agenda I now regret having sent it.”


Så jävligt läskigt, det stämmer ju och det har inget med rasism att göra men det är farligt att säga sanningen. BLM hyllar sin egen hudfärg och fokusera bara på människor med denna hudfärg att dom ska ha säregna rättigheter.
BLM har orsakat skador i både USA, London och Sverige för miljarder.
Citera
2023-03-14, 11:16
  #2
Medlem
15minFames avatar
Jag håller med. Jag har inte läst något om vad för bra saker BLM har gjort. Kanske jag missat men det borde ju ha blivit rapporterat iom vänstermedia stödjer dem stenhårt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback