Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-05-05, 04:29
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiflers-Mother
Skillnad på sexköp o sexköp.
Finns där du betalar en pingla som ligger på en 10a på skalan där du får jucka medans hon ligger och får ut några hollywood stön för att sedan upp med gylfen och smyga ut.

Finns där du betalar en svensk baserad pingla även där 10a på skalan men ni umgås, äter en middag dricker lite och sedan kryper ner i sängen, när du väl fått din utlösning ligger du kvar och myser och pratar om allt mellan himmel och jord o där faktiskt kvinnan även har en trevlig stund samtidigt som hon får betald. Jag menar alla jobb är ju inte trista?

Skillnad? första valet kanske kostar 2000/h medans svensken kostar närmare 4000/h
Värt pengarna...? Antagligen för dem som återkommer

Att hon har "en trevlig stund" :-) lol.

Jag kan säga så här. Jag jobbar inom ett yrke där jag jobbar med betalande klienter för en tjänst (helt laglig). Jag är mycket duktig på att fejka att jag har en rolig diskussion/tid men i realiteten så är det 100% jobb och när jag säger att jag måste "gå" för att jag har en annan klient är det naturligtvis inte så. Tiden de har betalat mig för är ju slut bara...
Citera
2024-05-05, 09:08
  #86
Medlem
Finns nog både och
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback