Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-09, 16:27
  #325
Medlem
Drävel som vanligt.

De flesta unga killar blir glada om de någonsin får doppa i någon flera betygsskalor under dem.

Och du gubbar, de får ännu mindre. De springer inte runt och hoppas få ligga med 20 åringar, ditt jävla fantasifoster.

Läs TS. Där finns sanningen. I riktig statistik. Inte i kvinnors känsloyttringar.

Så är det bara.
Citera
2024-04-10, 12:29
  #326
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Nedan kanske svaret finns varför incels har så svårt att träffa kvinnor....

De egenskaper kvinnor värderar minst hos män är intelligens, vänlighet och lojalitet (hos män antagligen precis tvärtom):

https://youtu.be/WFe5MGaQrGo

Ja, de flesta kvinnor vill ha korkade, eleka spännbögar. Intelligenta män får bara knulla mer om intelligensen på något sätt ger status.

Detta är inget nytt som man inte visste innan. Walther von der Vogelweide skrev om detta i sina sånger på 1200-talet och Juvenalis hånar romerska kvinnor som skiter i sina makar men gör allt för sina älskare. Majoriteten av kvinnor är otacksamma varelser med en helt bakvänd uppfattning av rätt och fel.
Citera
2024-04-12, 21:52
  #327
Avstängd
Jag fattar inte en sak bara. Alla mina kolleger på jobbet är inte så dominanta. (lastbilschaufförer) ja vissa har efter alla år lätt att bli ursinniga i trafiken efter mycket övning. Eftersom det handlar om ens levebröd. Sen fattar jag inte heller vad som räknas som alpha. Min doktor är ful som fan och verkligen inte dominant, väldigt tjock och timid. Men han har lyckats fixa alla mina åkommor.

Jag vet inte riktigt vad folk vill. Vill de ha Ukraina mot Ryssland, hela tiden? Då är det bara att åka ner. Jag fattar inte riktigt. Man vill ha det bästa av det moderna samhället. Men man vill samtidigt ha det bästa av stenåldern. Vilket egentligen är, jag får göra så mot dig. Men du får inte göra så mot mig.

Hur skulle ens något gå runt om det inte var massor av män som följde order. Men den där mannen som följer order där är Alpha. Ja det blir väldigt subjektivt tillslut. Samtidigt som samma bull eller vad fan allt det här kallas också blir knullad av staten. Jag har ingen aning om vad som händer men allt verkar inte stämma.

Kan någon typ förklara för mig? Samtidigt om en annan man ska ta hand om en dominants mans barn. Hur ska mannen som skapas för att ta hand om barn skapas? Slaveri är ju en teori... men det går ju inte ihop. Så en slavflicka ska bli knullad av båda mästaren. Men då är det ju mästarens barn. Men samtidigt ska slavflickan fortsätta att jobba. Eller... asså kan någon förklara.
Citera
2024-04-13, 03:12
  #328
Medlem
Incels har rätt i att det feministiskt skattefinansierade samhället (som främst män betalar) har resulterat i att färre av normala män får ligga eller bilda familj.
Citera
2024-04-14, 08:13
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Nedan kanske svaret finns varför incels har så svårt att träffa kvinnor....

De egenskaper kvinnor värderar minst hos män är intelligens, vänlighet och lojalitet (hos män antagligen precis tvärtom):

https://youtu.be/WFe5MGaQrGo

Jag för incels utmärker sig ju verkligen för sin intelligens, vänlighet och lojalitet med kvinnor...
Citera
2024-04-24, 10:19
  #330
Medlem
AndersPersson99s avatar
Det är inte mäns uppgift att ha rättigheter. Det är där incels har fel. Män ska bygga sig ett liv som kvinnor vill vara i. Dessa män kan sen välja bland kvinnor.
Kvinnor är de som får se världen som olika rättigheter, det är helt ok.
I slutändan är det inte de kvinnor som vill bygga sig rikedom eller de män som tycker sig ha rätt till olika kvinnor som kommer fortplanta sig, utan de män som bygger rikedom och de kvinnor som vet sin plats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback