Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-19, 17:06
  #85
Medlem
Sladdarens avatar
American style pizza - cheese trio (coop)

Fluffig lätt deg, smakar som franska bröd typ långfralla.. Ostarna smakar nästan ingenting och är alldeles för milda. Tomatsåsen kunde vart starkare. Ändå helt okej

5/10

Kommer jag köpa den igen ? Nä
__________________
Senast redigerad av Sladdaren 2024-04-19 kl. 17:13.
Citera
2024-04-19, 22:49
  #86
Medlem
Vem0ths avatar
Lidl has sinnessjukt fina pizzor under sina Italienveckor. Dessa kommer i blå kartonger och känns verkligen inte som fryspizza utan snarare mer gourmet än kvartershörnspizzerian.

Men inget slår dom pizzorna Lidl hade för ca 10 år sedan under deras "Deluxe"-märke. Fyfan jag åt princip bara dessa under en väldigt lång period, 20kr och konkurrerade ut seriösa pizzerior.
Citera
2024-04-20, 17:58
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Lidl has sinnessjukt fina pizzor under sina Italienveckor. Dessa kommer i blå kartonger och känns verkligen inte som fryspizza utan snarare mer gourmet än kvartershörnspizzerian.

Men inget slår dom pizzorna Lidl hade för ca 10 år sedan under deras "Deluxe"-märke. Fyfan jag åt princip bara dessa under en väldigt lång period, 20kr och konkurrerade ut seriösa pizzerior.

Kan skriva under på första stycket, italienska pizzorna är bättre än pizzerians om man toppar med lite eget smått gott!
Citera
2024-04-20, 20:19
  #88
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Kan skriva under på första stycket, italienska pizzorna är bättre än pizzerians om man toppar med lite eget smått gott!

Ännu bättre om man har en liten gasbrännare hemma och kan bränna på ytan lite då det är rätt mycket vattnig topping på dessa som inte riktigt blir färdiga när botten är klar. Sen på med lite fin olivolja och svartpeppar, jag väljer ugnen före pizzerian.
Citera
2024-04-21, 11:06
  #89
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Lidl has sinnessjukt fina pizzor under sina Italienveckor. Dessa kommer i blå kartonger och känns verkligen inte som fryspizza utan snarare mer gourmet än kvartershörnspizzerian.

Men inget slår dom pizzorna Lidl hade för ca 10 år sedan under deras "Deluxe"-märke. Fyfan jag åt princip bara dessa under en väldigt lång period, 20kr och konkurrerade ut seriösa pizzerior.

ja dom var goda, synd att det som är gott har dom bara under aktuell vecka. Hade lätt gett mer bara dom hade haft dom permanent i sitt sortiment.
Citera
2024-04-23, 01:50
  #90
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det beror nog på att det inte är prisvärt att köpa en Pizza från en pizzeria längre. Får ju inte en vanlig skitpizza för under hundringen ens och fryspizzan kan du 4 för en hundring..


https://www.coop.se/handla/varor/fry...-7350076361486

Köp den och njut absolut bästa fryspizzan.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback