Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-08, 14:18
  #1
Medlem
Tänkte göra mig av med mitt Meta Quest 2. Hur blir det för nya ägaren med spel och sånt som ingick när jag köpte det? Jag vill ju såklart ta bort mitt konto.
Citera
2023-05-08, 14:51
  #2
Medlem
AliPizzerians avatar
Ditt konto tas bort när du fabriksåterställer den. Den nya ägaren får tillgång till spelen som ingår, precis som du gjorde när du först fick headsetet.
Citera
2023-05-08, 17:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliPizzerian
Ditt konto tas bort när du fabriksåterställer den. Den nya ägaren får tillgång till spelen som ingår, precis som du gjorde när du först fick headsetet.
Tusen tack för svar!
Citera
2023-05-09, 09:44
  #4
Medlem
AliPizzerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Tusen tack för svar!
Citera
2023-05-09, 11:44
  #5
Medlem
Vad ska du göra istället för att använda Meta Quest 2?
Citera
2023-05-09, 15:48
  #6
Medlem
Hur funkar det med kvitto och garanti eftersom mitt namn står på kvittot? Kan personen som köper av mig nyttja garantin om det behövs trots det är jag som ursprungsägare som står på kvittot?
Citera
2023-05-09, 15:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Vad ska du göra istället för att använda Meta Quest 2?
ps5 =)
Citera
2023-05-09, 16:52
  #8
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Tänkte göra mig av med mitt Meta Quest 2. Hur blir det för nya ägaren med spel och sånt som ingick när jag köpte det? Jag vill ju såklart ta bort mitt konto.

Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Vad ska du göra istället för att använda Meta Quest 2?


sålde mitt med för 3500 ink nån OEM väska, (köpte den för 3700 när den kom, så det får man vara nöjd med!" sjukt tryck på den, trots att det ligger upp hur många som helst på blocket. Jag lade in annonsen och 2 dar senare hade jag 11 intressenter.

Nu blir det att vänta och se vad OQ3 bjuder på i höst!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback