Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-10, 13:31
  #1
Medlem
Jag har hört massa att alvedon är bättre o blanda med. Eller det är bättre och blanda med Dextro. Vilken är bättre o blanda med?
Citera
2023-06-10, 13:41
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uzibaluziii
Jag har hört massa att alvedon är bättre o blanda med. Eller det är bättre och blanda med Dextro. Vilken är bättre o blanda med?

Gefan i att banka ut det mer.
Citera
2023-06-10, 21:02
  #3
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzibaluziii
Jag har hört massa att alvedon är bättre o blanda med. Eller det är bättre och blanda med Dextro. Vilken är bättre o blanda med?
Köp koffein tabletter på apoteket

Koffeinet boostar kokainet

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27270948/
Citera
2023-06-11, 00:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uzibaluziii
Jag har hört massa att alvedon är bättre o blanda med. Eller det är bättre och blanda med Dextro. Vilken är bättre o blanda med?

Alvedon ska du verkligen inte blanda med.. Förstår inte ens hur man kan tro att det skulle vara bra att blanda med?

Det ABSOLUT bästa att blanda med är inositol. Både för konsistens samt att det är helt ofarligt och utan bieffekter.
Citera
2023-08-12, 08:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uzibaluziii
Jag har hört massa att alvedon är bättre o blanda med. Eller det är bättre och blanda med Dextro. Vilken är bättre o blanda med?

Bästa är att blanda kokain med mer kokain. Gärna med högre renhet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback