Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-07-18, 03:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apotekaren2023
Tro mig, jag är en "smart" pundare jämförelse med dom flesta ja stött på under tiden....


Just att injicera tog ja reda på vart vener/artärer låg och hur det ska kännas, hur blodet ska se ut för att man ska veta att det är en ven och inte artär man fått tag i.

Jag läste på vad ja kunde blanda med vad (om man ens skulle blanda något), vad/hur man kunde känna osv osv.....

Om ja testade något nytt så hade ja alltid en "babysitter", va aldrig ensam, förutom när ja tog benso men det ska krävas en jävla massa för att man ska dö av det och ja har själv tagit 100st blå på mindre än 48h.... Ja sov som en stock och sov jävligt skönt i 48h efter också, men min bensotolerans kommer nog aldrig gå ner.... En del tar 1 å slocknar på plats å går knappt att väcka, en gammal vän slänger i sig 1 hel karta på en gång och man märker inte ens att han är påverkad, men sånt slöseri att behöva slänga i sig så mkt....
Aldrig riktig förstått mig på den här oron över att man ska ”råka träffa” en artär och försöka slå pumpen i botten o sen ett par timmar senare typ få kallbrand i fingrarna.
Skulle det vara då att du träffar en artär, så tro mig, du kommer att märka det utan stt behöva titta på hur ljust blodet är.
Tänk dig sjävlsvar x100, fan pumpjäveln slår i taket direkt, och att ens försöka trycka in lösningen resulterar i en smärta som får en att tro att armen faktiskt dör där o då! När man sen drar ut för att försöka ladda om så kommer det även blöda, massor, och det slutar inte på en bra jävla stund..

OnT: Du fick säker lite skit i pumpen (typ lite ofiltrerat pulver/kross) och råkade väl få en droppe eller två subkutant påvägen ut eller så. Brukar försöka lägga en blöt nedkyld trasa över om det inte finns något antihistamin av starkare slag i närheten tills det slutar klia, sen går man vidare med livet vid god vigör
Citera
2023-07-18, 04:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
Kroppen kan inte bryta ner knarkotikan så det tar vägen ut via huden och stelnar där.

Japp din kropp säger ifrån. Något i dig mår inte bra, gå till läkaren och ta prover. Gifterna som inte kroppen längre klarar av kan ge allergiska besvär men också är det ett tecken på att saker inte fungerar, eller att du fått något bankad med saker du inte tål.
Citera
2023-07-18, 04:09
  #27
Medlem
Förrutom det sluta nu och ät bra med mat, motionera, bara gå, gör saker som du själv vet att kroppen mår bra av. Ta ett bad i ösregnet och sen hem och värm dig i en filt. Dömmer inte men utslag som dessa tyder ofta på något.
Citera
2023-07-18, 06:42
  #28
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apotekaren2023
Tro mig, jag är en "smart" pundare jämförelse med dom flesta ja stött på under tiden....


Just att injicera tog ja reda på vart vener/artärer låg och hur det ska kännas, hur blodet ska se ut för att man ska veta att det är en ven och inte artär man fått tag i.

Jag läste på vad ja kunde blanda med vad (om man ens skulle blanda något), vad/hur man kunde känna osv osv.....

Om ja testade något nytt så hade ja alltid en "babysitter", va aldrig ensam, förutom när ja tog benso men det ska krävas en jävla massa för att man ska dö av det och ja har själv tagit 100st blå på mindre än 48h.... Ja sov som en stock och sov jävligt skönt i 48h efter också, men min bensotolerans kommer nog aldrig gå ner.... En del tar 1 å slocknar på plats å går knappt att väcka, en gammal vän slänger i sig 1 hel karta på en gång och man märker inte ens att han är påverkad, men sånt slöseri att behöva slänga i sig så mkt....

Tyvärr, det finns inga SMARTA pundare. Ni trycker i er droger för att få ett rus där ni inte har en jävla aning om vad de innehåller många gånger.
Lägg ner skiten och kom tillbaka till livet så lovar jag att du kommer må bättre och bli rikare.
Citera
2023-07-20, 22:58
  #29
Medlem
MrBabyBoys avatar
Lägg upp en bild! Googla "Ladda upp bilder' sedan skickar du länken här så kan vi avgöra hur allvarligt det är och försöka diagnostisera.

Mvh Dr. Tom
Citera
2023-07-25, 19:07
  #30
Medlem
Tror det har med nya batchen av 3cmc som kom efter nyårsskiftet. Kan ha fel men tror att det är så
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback