Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-29, 19:24
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Jag vill lägga upp ett vad här.

Rudy går till jack Smith och ber om en deal för att vittna mot Trump

Jag är så pass säker att han flippar att jag är villig att betta en 100ing som går till barndiabetes fonden.

Nån magadonian som tycker att jag har fel?
vågar ni satsa emot?

Giuliani sa för något år sen att han hade en säker försäkring i fall Trump skulle kasta Rudy under bussen. Så det ä ju mycket möjligt att du har rätt.
Citera
2024-04-29, 19:25
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Jag vill lägga upp ett vad här.

Rudy går till jack Smith och ber om en deal för att vittna mot Trump

Jag är så pass säker att han flippar att jag är villig att betta en 100ing som går till barndiabetes fonden.

Nån magadonian som tycker att jag har fel?
vågar ni satsa emot?
Intressant, med vem har du tänkt slå vad? Mccooney, J.F. Sebastian eller Susan Calvin? Eller är det någon i motståndarlaget som intresserar dig mer?
Citera
2024-04-29, 19:45
  #147
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Folket röstar inte fram elektorer. De utses av partierna eller av utsedd partirepresentant/er. Olika regler i olika stater.

Tack. Okunskapen kring detta bland många är monumental.

Det är dessutom fritt för en stat att lägga fram nya elektorer om man finner de första felaktiga, detta har skett tidigare då man exempelvis förstått att en kandidat fuskat.

Detta är en den av USAs valsystem.
Citera
2024-04-29, 20:41
  #148
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Intressant, med vem har du tänkt slå vad? Mccooney, J.F. Sebastian eller Susan Calvin? Eller är det någon i motståndarlaget som intresserar dig mer?
Vill du ta vadet så är det naturligtvis glädjande för alla ovan.
Vad tror du om rudy? Kommer han vittna emot Donald Trump och medge att de försökte fuska i Georgia eller Arizona ?

I Georgia är han Rico-åtalad.

Kommer han att vittna emot BigDon? Ja eller nej?
Citera
2024-04-29, 20:42
  #149
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Tack. Okunskapen kring detta bland många är monumental.

Det är dessutom fritt för en stat att lägga fram nya elektorer om man finner de första felaktiga, detta har skett tidigare då man exempelvis förstått att en kandidat fuskat.

Detta är en den av USAs valsystem.
Då röstar electoral college för att skicka nya och guvernören signerar dokumentet som ska till national archives.

Att skicka helt främmande Fake electors är ett brott.

Cope harder magadonian
Citera
2024-04-30, 06:01
  #150
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Tack. Okunskapen kring detta bland många är monumental.

Det är dessutom fritt för en stat att lägga fram nya elektorer om man finner de första felaktiga, detta har skett tidigare då man exempelvis förstått att en kandidat fuskat.

Detta är en den av USAs valsystem.
DU glömmer av ett par steg och det som gör dessa falska elektorer till vara FALSKA elektorer.
DU trodde väl ingen skulle på det skräpet du gav där?

Det bästa är att donalds medarbetare är nu kronvittnen, och dessa rättegångar kommer bli roliga.
Citera
2024-04-30, 06:03
  #151
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Intressant, med vem har du tänkt slå vad? Mccooney, J.F. Sebastian eller Susan Calvin? Eller är det någon i motståndarlaget som intresserar dig mer?
Det låter som en stor trolighet Rudy går och försöker en deal, men frågan är om åklagaren går med på det.
Att slå vad i detta fallet, det är att man gissar utgången, du vet som jag precis gjorde.
För jag tror inte med alla kronvittnen att man behöver rudy ens, men men, det är mitt vad.
Citera
2024-04-30, 22:47
  #152
Medlem
rotebro-hasses avatar
Kenneth cheesebro slapp undan även detta åtal.
Har han samarbetat med FBI sedan dag 1?
Citera
2024-05-01, 13:02
  #153
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Kenneth cheesebro slapp undan även detta åtal.
Har han samarbetat med FBI sedan dag 1?
Kanske en FBI-informant som dokumenterat allt som skett med stor detalj?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback