Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-02-03, 08:55
  #97
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Yes jag såg hel del av honom i Atalanta och han va en serie A mest intressanta unga spelare förra säsongen, att han hamna i ett väldigt struligt united va lite olyckligt, men det börjar nu se bättre ut för honom nu i united.
Får united bara lite stabilitet i trupp och lag kommer Rasmus smälla in sina 14_18 mål per säsong tror jag.
Som du säger,kommer ha lång fin karriär.
Han har 2 otroligt intressant brödrar i FCK.
Och en hamnar nog i United till sommaren

Ja. Han ser solid ut i sitt spel.

Jag ville ha honom till Juve som fan innan han gick till United. Precis den typen som Juve hade behövt och med rätt aura.

Givetvis kan man aldrig veta hur det går, mycket som kan hända på vägen. Men får han vara skadefri kommer han att vara en målgaranti för United. Ett kraftpaket som tar för sig, likt Rooney en gång spelade.
Citera
2024-02-11, 17:54
  #98
Medlem
ardagulers avatar
Mål igen, han verkar ha förstått att det hjälper att stå på rätt ställe o mata tapins.
Citera
2024-02-18, 18:00
  #99
Medlem
-GGs avatar
Jävlar vad han gör mål nu.

Jag är avundsjuk på United som har honom.
Citera
2024-02-23, 14:12
  #100
Medlem
Tyvärr dragit på sig skada, lite olägligt med match i FA-cupen och Manchester-derby inom kort som han lär missa. Jag som såg fram emot att se ligans (och världens..?) två bästa anfallare göra upp i en het duell.

Skämt åsido, riktigt tråkigt för honom och laget. Även om resultaten inte har varit magnifika så har ju danskens mål räddat flera poäng och gett United och Ten Hag en lite lugnare tillvaro. Bara hålla tummarna för att han kommer tillbaka i samma form om några veckor.
Citera
2024-02-23, 15:35
  #101
Medlem
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Tyvärr dragit på sig skada, lite olägligt med match i FA-cupen och Manchester-derby inom kort som han lär missa. Jag som såg fram emot att se ligans (och världens..?) två bästa anfallare göra upp i en het duell.

Skämt åsido, riktigt tråkigt för honom och laget. Även om resultaten inte har varit magnifika så har ju danskens mål räddat flera poäng och gett United och Ten Hag en lite lugnare tillvaro. Bara hålla tummarna för att han kommer tillbaka i samma form om några veckor.

Vet inte vad som händer under träningarna eller om spelarna får någon specialkost med piller som ökar benskörheten eller något för antalet skador denna säsongen är ju skrattretande. Och visst, många lag har skador och kommer skylla på skador när saker går fel, men känns ändå som Man Utd slagit någon form av rekord denna säsongen.
Citera
2024-03-08, 14:26
  #102
Medlem
Kåret til februar POTM og bliver første dansker til at vinde den titel. Håber han fortsætter hvor han slap, når han er klar igen.
Citera
2024-04-14, 15:03
  #103
Medlem
Fyra matcher efter skadan, fyra svaga insatser. Tillbaka till vanlig form med andra ord, vad det verkar.

Men det kanske vänder (igen)? Några lättare matcher framöver nu för United.
Citera
2024-04-14, 15:28
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Fyra matcher efter skadan, fyra svaga insatser. Tillbaka till vanlig form med andra ord, vad det verkar.

Men det kanske vänder (igen)? Några lättare matcher framöver nu för United.

Han har været totalt elendig. Han får ikke meget hjælp af Rashford, Garnacho etc, men stadig alt for dårlig.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback