Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 03:23
  #637
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nähe? De är så dåliga så att varje kvinna är dålig? Det är inte min erfarenhet. Och utnyttjande män finns inte? Vad gäller människor som svikit så har de varit hyfsat jämnt könsfördelade.

Jag sa ni är 80% naiva idioter. Du fattar noll.
Citera
2024-04-15, 03:25
  #638
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag sa ni är 80% naiva idioter. Du fattar noll.

Dina svar saknar innehåll. Du verkar arg, men jag förstår, det är lätt att komma med känsloargument.
Citera
2024-04-15, 03:29
  #639
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Dina svar saknar innehåll. Du verkar arg, men jag förstår, det är lätt att komma med känsloargument.

Visst är det skönt att verka vara smart?

Edit:

Jag såg nu, på 2 år har du skrivit nästan 10k inlägg.
Jag, sen 2009 mot 5k.

Du sitter hemma och är en tönt!
__________________
Senast redigerad av EastClintfood 2024-04-15 kl. 03:48.
Citera
2024-04-15, 04:01
  #640
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Visst är det skönt att verka vara smart?

Edit:

Jag såg nu, på 2 år har du skrivit nästan 10k inlägg.
Jag, sen 2009 mot 5k.

Du sitter hemma och är en tönt!

Och hälften av dina inlägg är personangrepp. Lite svårt att ta på allvar då.

Skulle föreslå att du tar en tur i verkliga livet och lägg ned Tinder. Klart man blir deppig om man hänger på Tinder hela dagarna.
Citera
2024-04-15, 04:05
  #641
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Och hälften av dina inlägg är personangrepp. Lite svårt att ta på allvar då.

Skulle föreslå att du tar en tur i verkliga livet och lägg ned Tinder. Klart man blir deppig om man hänger på Tinder hela dagarna.

Visst är det kul spekulera hurdana okända människor är?
Jag har aldrig haft tinder, inget facebook heller.

Alla kvinnor jag mött var ute. Ja, känner du till verkligheten?
Fjollor brukar däremot lyda under kvinnor, och jag förstod du var en sån.

Jag får dock önska dig ett gott liv, medans din fruga går och knullar runt.
Citera
2024-04-15, 04:21
  #642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Visst är det skönt att verka vara smart?

Edit:

Jag såg nu, på 2 år har du skrivit nästan 10k inlägg.
Jag, sen 2009 mot 5k.

Du sitter hemma och är en tönt!

Du kanske ska ta till dig av vad en vis 50+ man som zombie-nation skriver. Inte bara leva i din egen låsta bubbla. Mansrörelse behövs. Men inte en som förpestar livet för kvinnor. Utan en mansrörelse som lyfter livet för män.

Det blir 14 inlägg/dag i snitt (mer någon dag, mindre eller inga alls några dagar). Detta kan man med lätthet och snabbhet knåpa ihop på sammanlagt mindre än 30 minuter. Och således leva ett icke-töntigt liv resterande 23.5 timmar/dygn. Jag vet.
Citera
2024-04-15, 14:09
  #643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Känner igen dig, du är vänster.

Såna ni som er har förstört landet. Fråga Mikael? Ni har ingen civilkurage.

Vi riktitga män klarar oss finemang utan något jävla påhitt!

Tänk lite på det!

Edit:

om det är något som jag hatar så är det svensk ordbajseri. Alla försöker vara så duktiga!

Nja, jag röstar blankt och har gjort så vartenda val de senaste 20 åren. Jag är vänster när det kommer till välfärdsfrågor och skattefrågor och höger när det kommer till migration/integration och kriminalitet. Skulle gärna se ett samarbete mellan S och SD. Men det kommer inte ske. Så därav blank röst.

"Såna som ni"? Jodå, jag har civilkurage. Mer än så skriver jag icke nu.

Jo, det behövs. Det är "riktiga män" som tar livet av sig, på grund av att de mår dåligt och inte finner en annan utväg. Jag känner flera män som tagit sina liv, därtill en släkting. Samtliga har varit riktiga män. Som inte mått bra. I vissa fall har de hållit helt tyst om det. Och kört på. Det behövs en mansrörelse som visar att det är ok för en "riktig man" att söka hjälp när så behövs. Det behövs en mansrörelse som lyfter incelse mående, så att de kan må bättre och komma på fötter och därmed kanske inte längre behöva vara incels. Det behövs en mansrörelse kort och gott, som tar tillvara mäns intressen utan att trycka ner kvinnor.

Sedan kanske just du inte behöver en sådan rörelse. Men vem vet: någon polare till dig kanske gör det.
Citera
2024-04-15, 23:14
  #644
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är det ju i högsta grad.

Kan tyckas rimligt om man vill leva i en viktoriansk bananrepublik. Det vill inte jag och det finns inga exempel på fungerande sådana, tack och lov.
Citera
2024-04-15, 23:23
  #645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ibland läser man påståenden från feminister att feminismen strävar efter lika rättigheter och skydigheter som män. Detta vet vi är en ren lögn, och att feminismen är en rörelse som vill ge kvinnor mer makt på mäns bekostnad. Redan idag har kvinnor fler rättigheter och färre skydigheter än män både formellt juridiskt och icke-formellt. Narrativet de försöker implementera är falskt.

Topic är följande:

Narrativet från våra meningsmotståndare, feministerna, är att lika rättigheter för män och kvinnor vore något bra och eftersträvansvärt. Detta säger de eftersom de håller på att förlora. I själva verket skulle detta utgöra mansdiskriminering, och en förlust för mansrörelsen, eftersom män är mer dugliga än kvinnor när det gäller att logiskt strukturera och försvara en organisation, ett land, eller en civilisation.

Kvinnor har ägnat all sin frihetet åt att förstöra våra organisationer, vårt land och bryta ner vår civilisation. De har förklarat krig mot män med hjälp av våra egna skattepengar. Varför ska de då förtjäna att samma rättigheter som män? Jag anser (och åtskilliga andra i mansrörelsen) att de borde ha färre rättigheter än män, och dessutom fler skyldigheter. Kvinnor och deras sexualitet måste tyglas. Vi har fått åtskilliga belägg de senaste decennierna för just detta. Vill vi ha vår västerländska civilisation kvar så är det ett måste.

Sammanfattning: kvinnor borde alltså, för att skydda vår civilisation, ha färre rättigheter och fler skyldigheter än män.

Man skall lyssna noga när NarcoPater talar. Deras anklagelser mot andra är i själva verket en beskrivning av dem själva. Så här ser den riktiga världen ut:

Antifeminismen är en rörelse som vill ge män mer makt på kvinnors bekostnad. Redan idag har män fler rättigheter och färre skydigheter än kvinnor.

Män har ägnat all sin frihet åt att förstöra våra organisationer, vårt land och bryta ner vår civilisation. De har förklarat krig mot kvinnor med hjälp av våra egna skattepengar.

Män och deras sexualitet måste tyglas.
Citera
2024-04-16, 21:01
  #646
Medlem
Citat:
män är mer dugliga än kvinnor när det gäller att logiskt strukturera och försvara en organisation, ett land, eller en civilisation.

Bevisas ju fantastiskt väl av inte minst TS. Bländande logik i alla inlägg han gör onekligen....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback