Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-04-26, 11:29
  #49
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det är väl inte lagligt att provocera fram brott?

Nästan alla män skulle kunna lockas till sex med 12 13 åringar på så sätt.

Speciellt dom som sitter här och spyr galla på folk som gör det som själva innerst inne vill.


Hur kan man lockas till sex med en 12-åring?

Om du tror att "nästan alla män" är bredd att förgripa sig på en 12-åring så bör du söka hjälp.
Citera
2024-04-26, 11:35
  #50
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är ju precis vad alla peddon här i världen säger.


.

Alltid offret.

Ska bli intressant sen när omvärlden ser tusentals svenskars ursäkter i hopp om att få fortsätta knulla barn. Och varför det förhåller sig så i ett land som till ytan ska framstå civiliserat och helst "bättre" än alla andra. Undra om Sverige är delaktig när det kommer till global trafficking av barn?


RIP
Citera
2024-04-26, 13:51
  #51
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Ja, ironiskt nog en person jag kände som var nynazze på 90-talet och ofta satt och uttryckte sitt hat mot peddosar och vad man skulle göra med dem, döda och kastrera dem m.m. Det fick iallafall mig att börja tänka att ett starkt uttryckt hat mot peddosar kan vara en täckmantel för att dölja något hos sig själv.

Precis. Du har helt rätt.

Betänk nu alla offentliga svenskar som ondgör sig över nazister.

Projicering är deras skydd. Centern är ett parti som skapades av ockult-nassar och pedofiler. Alla partier svarar till samma satanistiska topp.

https://narrowgateentrance.com/danites/
__________________
Senast redigerad av Synitize 2024-04-26 kl. 14:10.
Citera
2024-04-26, 14:14
  #52
Medlem
Twizzs avatar
Ja en kollega jag jobbat med i 20 år. Han fick lämna företaget.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback