Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-08-21, 21:23
  #37
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Det ligger väl helt i linje med AfS och alt-right inställning till covid, NWO och en uppsjö andra konspirationsteorier. Att vara MEP för ett extremistparti är i min bok varken en merit eller en anledning att ta personen på allvar.

Agenda 2030 är väldigt tydlig, man behöver bara läsa en aning mellan raderna för att se hela bilden. Det är mer en tydlig agenda än en konspirationsteori.

Låt mig gissa, du har inte läst på alls?
Citera
2023-08-22, 16:02
  #38
Avstängd
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
”Vänta och se” (fortsättningen på citatet) är ju en ren spekulation från din sida, och eftersom du inte ens kan ge några exempel på begränsningar nu/hittills så blir den spekulationen ännu mindre sannolik. Vad har du för belägg eller argument för att vi plötsligt skulle få restriktioner som vi ännu inte har sett?

Bara en massa svammel från din sida, utan substans.

Inte alls spekulation från "min sida" utan vad som framgår av uppgifter i det länkade materialet. den samlade bedömning man får om man sätter sig in i agendan för framtiden som stakats ut åt oss från WEF m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Allt begränsas för de som inte låter injicera sig, just nu verkar det ha lugnat sig något men vänta och se.

"The Unvaccinated Will Be Vindicated"
https://expose-news.com/2023/08/19/t...Fx7SetLRHGXuAM
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback