Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-08-19, 17:49
  #13
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
Där har du fel.

Jag jobbar som systemutvecklare och har 56k i månaden. Mitt första utvecklarjobb utan erfarenhet.. jobbat 1 år.

Mina kollegor tjänae runt 70 med lång erfarenhet.

Skrattretande låg lön du har, du har blivit lurad. Själv har man 86k i månaden - första jobbet, inte gått ut gymnasiet, ingen erfarenhet av någonting, jobbat en vecka, provanställning. Mina kollegor tjänar runt 120k med några månaders erfarenhet.

Skämt åsido, vill du att någon ska tro på att du tjänar 56k utan erfarenhet så får du nog komma med något slags belägg, för det låter helt befängt. Vilket företag jobbar du på till att börja med?

Så jävla tröttsamt med troll som påstår att de tjänar X k i månaden, där X är typ 2x medianlönen...
Citera
2023-08-19, 18:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Skrattretande låg lön du har, du har blivit lurad. Själv har man 86k i månaden - första jobbet, inte gått ut gymnasiet, ingen erfarenhet av någonting, jobbat en vecka, provanställning. Mina kollegor tjänar runt 120k med några månaders erfarenhet.

Skämt åsido, vill du att någon ska tro på att du tjänar 56k utan erfarenhet så får du nog komma med något slags belägg, för det låter helt befängt. Vilket företag jobbar du på till att börja med?

Så jävla tröttsamt med troll som påstår att de tjänar X k i månaden, där X är typ 2x medianlönen...

Skiter fullständigt i ifall någon på fb tror på mig. Företaget är stort det räcker med att jag nämner det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback