Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-20, 08:27
  #13
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnirkMicke
Hej FB, kort om mitt knarkande.
Tjar tjack iprinsip varje dag och har börjat höra små röster i skallen. Börjar redan hända efter första doseringen efter varje tupplur.

Och i dagens knarkande har tagit tjack ca0.8-1g. Rökt en holk nyss och tagit en blå innan röket. Har noll tollerans mot just bens då jag blir psykotisk efter 2-3st 1mg blå.
Och jag hör ännu röster i dkallen och fattar ej.
Ska de inte försvinna med blån? Eller psykosar ja helt nu,
Mår rätt dåligt nu fattar typ inte varför.
Har dåck druckigt dåligt
Men allldrig mått såhär fast inte druckigt speciellt eller käkat då affär är lite problematiskt för mig. Har ej tillgång till vatten där är. Och inget att äta i nån.timma tills nå öppnar...

Rösterna pratar om allt jag gör och kommenterar vad jag tänker (tror jag).
Dn/de rösterna ja hör pratar ofta negativt och nedtryckande och lägger kommentarer.
Säkert tagit tjack konternueligt i ca 6må med nån enstaka dag eller vecka då jag vart clean från det.

Vill typ spy eller så kmr spy.
Får svindel när jag reser mig upp men det har jag vart med om mycket förr, svimmat enstaka gång och alldrig mått så som jac gör nu.

.


Du bjuder förmodligen in negativa entiteter på grund av ditt extremt destruktiva levnadssätt, vilket kan leda till schizofreni. Du borde söka hjälp för ditt drogbruk och om det inte lägger sig - leta upp någon kunnig andlig healer.
Citera
2023-08-20, 09:50
  #14
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnirkMicke
Kan påsätt och vis inte men är det livshotande måste man givet, de jag vill säga är att jag har ADD och jag fungerar ej utan CS i hrnan.
Får alldrig nånting gjort eller kan påbörja det lilla minsta. Förlorat mycket pga det då csMottagningen ej gav mig recept fast jag hade följt deras villkor i kring 12månader då den igentligen ska va på 3månader. Böt kommun så nyta kommunen tvinga mig påbörja samma peocess igen....
Sluta gnäll och dosera likt en medicinering med CS då om det skulle lösa dina problem. Problemet är att du inte klarar det eftersom du är en missbrukare.

Istället för att inse det så gnäller du om hur orättvist vården behandlat dig. Vården har uppenbart gjort helt rätt bedömning eftersom du befinner dig i en situation där du hör röster och inte ens har tillgång till dricksvatten.

Sök hjälp för ditt missbruk, sluta tycka synd om dig själv och tro att du behöver en jävla kemikalie för att leva ett drägligt liv. Inse att narkotika inte är för dig, du behöver hitta andra sätt.

Det finns massvis med människor som varit där du är idag och som lyckats vända sina liv.
Citera
2023-08-20, 09:51
  #15
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Du bjuder förmodligen in negativa entiteter på grund av ditt extremt destruktiva levnadssätt, vilket kan leda till schizofreni. Du borde söka hjälp för ditt drogbruk och om det inte lägger sig - leta upp någon kunnig andlig healer.

Håll käften och sök hjälp själv i stället för att sitta och svamla en massa skit.

TS känner du att du måste ta blå och röka när du tar dos, så kan det vara läge att chilla lite med doset ett tag. Även om du slaggar okej vilket är imponerande, så behöver du också näringen, vitaminer och vätskan därtill.
Citera
2023-08-20, 10:53
  #16
Medlem
Hade sökt vård. Att du så lätt blir andfådd kan betyda fel på hjärtat.
Citera
2023-08-20, 12:28
  #17
Medlem
b666ellsons avatar
Hur går det för dig? Hur mår du?
Citera
2023-08-20, 14:50
  #18
Medlem
Cakewets avatar
Inge mer tjack o inge röka, dra i dig några blå o sov eller drick vatten/ät något så ska det ordna sig.
Citera
2023-08-20, 18:12
  #19
Medlem
Tryck blåa tills du slocknar ät mat och drick vatten när du vaknar tryck blåa igen och slockna igen så har du sovit bort psykosen förhoppningsvis. Ge fan i smoke eller tjack!
Citera
2023-09-02, 21:22
  #20
Medlem
Asklepioss avatar
Försvinner förhoppningsvis efter du har fått sova ordentligt.
Annars kan det vara en god ide att ha någon antipsykotisk medicin hemma.
Citera
2023-09-02, 21:36
  #21
Medlem
eltonkebabs avatar
Det är en dålig idé att dra massa tjack och röka gräs samtidigt, leder ofta till hallucinationer. Ta fler benzo och sov av dig ruset. Håll dig borta från droger ett tag.
Citera
2023-09-04, 10:02
  #22
Medlem
moshans avatar
Åk till psykakuten och lägg in dig några dagar och sov. Där få antiosykotika innan ditt missbruk och psykoserna blir värre
Citera
2023-09-04, 15:37
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Åk till psykakuten och lägg in dig några dagar och sov. Där få antiosykotika innan ditt missbruk och psykoserna blir värre

Nu är det dock 15 dagar sen han skrev, så han bör ha blivit återställd för länge sen. Jag har fått liknande skit på tjack och sömnbrist, i mitt fall tog det 2-3 dagar att bli helt normal igen tackvare sömn och vila, detta utan antipsykotisk medicin.
Citera
2023-09-24, 19:04
  #24
Medlem
Psykos, in på piva några dagar och hoppas med ger med sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback