Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-08-22, 09:30
  #13
Medlem
Haajibs avatar
Hur kan vatten binda upp 5G strålning? Är det som Frodos vattenflaska från sagan om ringen?
Citera
2023-08-22, 10:12
  #14
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe.88
Vi vakna vet ju mycket bättre än restrerande mänskligheten... åtminstone vet vi att "Coronaviruset" inte existerar som det påstås i media... att det ska vara något som smittar mellan människor via luften etc.

Vad är det egentligen? det gäller att vara öppen så 5G är en möjlighet... man ska liksom inte dra för hastiga slutsatser före man vet!

Men men... nu till topic... kan det inte helt enkelt vara att man förgiftat dricksvattnet?!

Hmmmmm..................

Låt oss klura ut detta nu!
Rent strunt som jag ser det.
Bottnar i påstående från Dr. Bryan Ardis.

Ett så kallat "Poisoning the Well" påstående/uttalande, precis som plattjord, att månlandningen aldrig hände och många andra för att "knasifiera" diskussion och alternativ syn på saker som spelar roll, en gammal god desinformation's taktik helt enkelt. Men jag skulle tro att de flesta idag förstår det.

Se Cointelpro.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/COINTELPRO

Se "Poisoning the Well".
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Poisoning_the_well
__________________
Senast redigerad av arne99 2023-08-22 kl. 10:34. Anledning: Mer text.
Citera
2023-08-22, 20:38
  #15
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Ehhhhh, Nu underskattar du staten va?
Det finns system för att förgifta enstaka personer via det avancerade vattenledningssystemet.


Som ts redan vet så har det byggts in elektronisk kontrollerade små boxar i vattenledningarna till varje hushåll. Dessa små boxar innehåller de vanligaste gifterna och lite annat gott. Den där vaktmästaren du ser springa runt lite då och då är den personen som fyller på med lite nya experimentella virus och gifter.
Den personen byter även ut giftet när bäst före går ut. brukar ske var 5e år.

hela detta system är uppkopplat till hemska staten som bara behöver knappa in personnummer så kommer boxen få en signal och släppa in exakt uppmätt mängd gift i vattnet.


Åh herre min skapare, du måste skoja va? Men detta har du naturligtvis en källa på eller hur? länka gärna källa på detta. Nej detta är rena fantasier från din sida, du vet att det finns hjälp att få för ditt mående va? sök hjälp förfan. Läs igen vad det är du skrivit och sen försök tänka logiskt, låter det logiskt det du skriver? TOMTE!
Citera
2023-08-22, 21:23
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe.88
Vi vakna vet ju mycket bättre än restrerande mänskligheten... åtminstone vet vi att "Coronaviruset" inte existerar som det påstås i media... att det ska vara något som smittar mellan människor via luften etc.

Vad är det egentligen? det gäller att vara öppen så 5G är en möjlighet... man ska liksom inte dra för hastiga slutsatser före man vet!

Men men... nu till topic... kan det inte helt enkelt vara att man förgiftat dricksvattnet?!

Hmmmmm..................

Låt oss klura ut detta nu!
Om man inte har huvudet långt upp i ändtarmen och följde med i skolan så har man inget att oroa sig för.
Jag kan lite om covid och en jäkla massa om trådlös överföring, så jag är inte orolig. Varför är du det?
Citera
2023-08-23, 12:59
  #17
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Lille foliehatt. Du vet att vattensystemet inte skiljer på dricks/dusch/toavatten va? Allt som matas till kranar och toa är drickbart. Samma matarkälla. En del går hit, en del går dit. Tror du att vattenmatning skiljer sig åt från lägenhet till lägenhet? 🤣

Man behöver inte förgifta dricksvattnet det räcker långt med att inte rena det tillräckligt.

Varje medborgare använder i snitt 160 liter vatten per dag. Det är för dyrt att rena så mycket vatten med kolfilter etc. Det finns flera studier som tex visar vad läkemedelsrester i vårt dricksvatten har gett för resultat.

Själv dricker jag inte kranvatten och skulle jag av någon anledning behöva göra det så kör jag det först genom kolfilter.

Människor i allmänhet verkar dock inte bry sig. Tänker att om man frivilligt tar mRNA-vaccinen så behöver man inte knussla om vattnets renlighet. Bara kör!
Citera
2023-08-26, 14:39
  #18
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
skulle 5G vara farligare än bakgrundsstrålning och radiovågor?
5G är ju radiovågor så 5G och radiovågor bör vara exakt lika farligt. 5G är ju inget nytt och mystiskt.
Citera
2023-08-27, 19:25
  #19
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
5G är ju radiovågor så 5G och radiovågor bör vara exakt lika farligt. 5G är ju inget nytt och mystiskt.

nä på det hela taget verkar det ofarligt.
Hur skulle man dö av 5G-strålning?
Citera
2023-08-28, 12:41
  #20
Medlem
Tja det stämmer säkert. Mannen bakom "dokumentären" Died Suddenly har ju tidigare påstått att Covid är ett syntetiskt ormgift som myndigheterna har tillfört dricksvattnet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback