Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-09-11, 14:57
  #61
Medlem
Kapuffs avatar

Vad trist att du inte är nöjd med din mobil. Men lysta nu, Samsung Galaxy Ultra S23 är utrustad med Samsungs bästa kamera någonsin: filma i 8K och fota med 200 MP. Sätt Messenger som din primära app för SMS så kommer du aldrig se telefon appen igen. Du kommer kunna skicka otroliga bilder.

Det enda du kunde ha gjort var att köpa vanliga S23 istället för Ultra, där hade du sparat någon tusing. Det är just kameran som är bättre samt större skärm. 6,1-tumsskärm, medan S23 Ultra är 6,8 tum. Men det jag älskar är att skärmen är rundad. Dom andra är platta. Finns mycket att ställa in på kantskärmen.
PS: Jag hade köpt Ultra.

"Galaxy S22 Ultra är en suverän mobil, varit det stora trumfkortet, och det är den också här: Kontrast, skärpa, ljusstyrka och färgåtergivning är i toppklass, vilket gör skärmen till en självklar kandidat till bästa mobilskärm just nu"
På nya mobiler är det just skärmen alla om tävlar om. "Displays"

Här är en bra video på YouTube.
Why I SWITCHED To The Galaxy S23 Ultra From An iPhone 14 Pro Max! (Review)
https://m.youtube.com/watch?reload=9&v=5ep1Yo-RVO8

Men det är svårt att gå över från iPhone jag vet. Android fungerar Android och Google TV vilket är värt att byta bara där.

Du har inget annat val än att sitta i inställningar och gå igenom allt. Det tar några dar lol men sen kommer du undra varför du inte bytt tidigare.

Du har absolut inte köpt någon gris i en säck.
__________________
Senast redigerad av Kapuff 2023-09-11 kl. 15:15.
Citera
2023-09-11, 21:31
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamedon
Skicka PM


Går inte. Hyfsat ny här. Vad söker du eller vad är du ute efter?
Citera
2023-09-11, 22:06
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanninen
Går inte. Hyfsat ny här. Vad söker du eller vad är du ute efter?

Tänkte att du kanske ville sälja den..
Citera
2023-11-12, 12:44
  #64
Medlem
Sälj skräptelefonen på tradera eller blocket, köp en iPhone istället. Betala av telefonen i förtid, du lär gå med förlust. Lyssna aldrig på Android-fanboys för de är efterblivna.
Citera
2023-11-12, 15:15
  #65
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanninen
Hej! Kikade i inställningar, kastade ett öga där. Och visst stod det att RCS var aktiverat!


Ytterst märkligt att det inte går att skicka ändå. 23 mb såg jag nu i efterhand att filmen var. D.v.s långt under det du lyfter. Vet du möjligtvis var problemet kan ligga?


Kan du skicka ett 23 mg stort videoklipp med mms på din iphone?

mms är ju inte samma sak som imessage, som bara går att skicka till andra apple telefoner.

Max storlek på mms video är 50 mb men din operatör han ha egna begräsningar på storleken.

Vill jag resiza en video eller ett foto använder jag en app för resizing.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback