Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-31, 17:44
  #1
Medlem
Vår 8åriga son har nu haft en barnklocka Xplora X6 Play o vi är mycket nöjda. Vi nyttjar den för att via föräldraappen se var han är, samt att han ringer o skickar röstmeddelanden till de betrodda telefonnummer han lagt in. Det abonnemang Xplora säljer kostar 109-129 kr/mån beroende på om vi binder 12 eller 1 månad.

Jag har hört att det går att köra med kontantkorts SIM (ex. Halebop) till äldre versioner av Xplora, och då kan ofta 100 kr på ett kontantkort räcka i 3-4 månader beroende på användning.

Är det någon som har provat det o vet om det gäller även Xplora X6 Play? Den såldes med det SIM-kort vi använder nu förinstallerat.
Citera
2023-08-31, 17:53
  #2
Avstängd
HoraTheExplorers avatar
Är ni missnöjda med dagens tjänst?
Citera
2023-08-31, 18:13
  #3
Medlem
oväns avatar
Prova att stoppa in något av era SIM-kort?
Funkar det så lär Halebop etc också funka.
Citera
2023-08-31, 22:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Är ni missnöjda med dagens tjänst?
Inte med tjänsten, men med priset. Känns ganska onödigt att betala mer än 100 kr/mån för ca 20 samtal m totaltid 20 min
Citera
2023-11-22, 09:10
  #5
Medlem
Dille24s avatar
Kom ni fram till något? Jag blir inte klok på villkoren. Som jag tolkar det måste man betala en serviceavgift på 99kr/ månad om man väljer en annan opertör än Xplora.

Vi har inte köpt någon klocka än, men den står överst på lillgrabbens önskelista...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback