Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-09-14, 15:47
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Tjena, 19 årig grabb här som tänkte inkassera sin första klocka efter att ha plockat ut en saftig lön. Min budget ligger på ca 150-200 tusen riksdaler och jag vill ha något som signalerar lite status eller vad man säger.
Är du knäpp rån rånrånrån rån rån. En Seiko.casio G-Shock gör jobbet betydligt bättre förstår inte varför kasta bort pengar på en dyr klocka då kan du skänka bort pengar och få likes från tjejer istället. Köp 7 olika klockor för billigt istället
Citera
2023-09-14, 17:00
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Ja tyvärr är det min inkomstkälla eftersom jag e neger men kompis, vad har du o snacka om när du inte har några pengar huvudsaken är att jag har dem o du har inte dem
Jag lägger inte mina pengar på att skryta. Jag tycker dessutom att huvudsaken är att jag lever om 10 år, trots att jag är mycket äldre än du, medan du kommer att vara nergrävd.
Citera
2023-09-14, 22:13
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag lägger inte mina pengar på att skryta. Jag tycker dessutom att huvudsaken är att jag lever om 10 år, trots att jag är mycket äldre än du, medan du kommer att vara nergrävd.
Jag håller med till ts vet du hur jobbigt det med tjejer som ska ha pengar stup i kvarten för dom ska köpa någon ful Gucci väska som ser ut som bajs, dom köper upp finna pengar denna knullar. Andra,

Köp något billigt istället spara pengar ge bort eller reś.
Du ær ju vädrade bank med rolex.
Citera
2023-09-15, 09:03
  #52
Medlem
Det är bara nyrika babbar som köper Rolex som första-klocka, bara för att visa alla hur rik man är. En som är klockintresserad på riktigt kommer sakta bygga upp för att slutligen börja köpa dyrare grejer såsom ex Rolex, Patek, AP osv.

Gällande funktion och allt så finns det så många klockor som är bättre än Rolex. Rolex är ett statement att man älskar klockor, inte för dess funktion utan för dess formgivning, historia, kvalitet, kärlek osv. Rolex är inte en vanlig klocka, det är något helt annat.
Citera
2023-09-15, 13:09
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Det är bara nyrika babbar som köper Rolex som första-klocka, bara för att visa alla hur rik man är. En som är klockintresserad på riktigt kommer sakta bygga upp för att slutligen börja köpa dyrare grejer såsom ex Rolex, Patek, AP osv.

Gällande funktion och allt så finns det så många klockor som är bättre än Rolex. Rolex är ett statement att man älskar klockor, inte för dess funktion utan för dess formgivning, historia, kvalitet, kärlek osv. Rolex är inte en vanlig klocka, det är något helt annat.
Rolex är bajs det är en klocka med högre teknisk men den inte bättre än g-shock
Citera
2023-09-18, 19:55
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Åh fan, visste inte att LW och Nymans hade sådana inne. Har ju varit över ett år för en SUB sportstål väldigt länge och pepsi är ett steg över.

De andra är ju dock begagnade vilket i sig inte är fel men då förstår man att det inte är väntelista

Självklart är de begagnade även hos Nymans och LW till marknadspris.
Inte trodde du väl att de skulle sälja dig,I praktiken ge dig en sudd gratis pengar,utan motprestation?
Varför I hela världen skulle de göra det?
Skulle du ge mig en näve tusenlappar bara för att?
Citera
2023-09-19, 08:31
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Det är bara nyrika babbar som köper Rolex som första-klocka, bara för att visa alla hur rik man är. En som är klockintresserad på riktigt kommer sakta bygga upp för att slutligen börja köpa dyrare grejer såsom ex Rolex, Patek, AP osv.

Gällande funktion och allt så finns det så många klockor som är bättre än Rolex. Rolex är ett statement att man älskar klockor, inte för dess funktion utan för dess formgivning, historia, kvalitet, kärlek osv. Rolex är inte en vanlig klocka, det är något helt annat.

Kommer från killen som inte har några pengar HAHAHAH. "rika människor gör så här och såhär men jag är själv fattig"
Citera
2023-09-19, 08:34
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag lägger inte mina pengar på att skryta. Jag tycker dessutom att huvudsaken är att jag lever om 10 år, trots att jag är mycket äldre än du, medan du kommer att vara nergrävd.

Ha det så kul med en ful fru, 2 jobbiga jävla barn, 1 halvt efterbliven hund i ett radhus i åkersberga. Jag är 19 fyller 20 snart och har upplevt mer än vad du någonsin kommer göra, jag har blivit ekonomiskt oberoende vid den åldern där du satt hemma och runka och spelade cs. Fortsätt gråt över hur jag har tjänat mina pengar du kommer ändå aldrig komma upp till min nivå.
Citera
2023-09-19, 13:25
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Ha det så kul med en ful fru, 2 jobbiga jävla barn, 1 halvt efterbliven hund i ett radhus i åkersberga. Jag är 19 fyller 20 snart och har upplevt mer än vad du någonsin kommer göra, jag har blivit ekonomiskt oberoende vid den åldern där du satt hemma och runka och spelade cs. Fortsätt gråt över hur jag har tjänat mina pengar du kommer ändå aldrig komma upp till min nivå.
Ðet inte pengar som ger status det är kärleken om du fångar den så spelar íngen pengar någoń roll.
Ta vara på din familj ändast dom som följer dig livet ut att vara människa är att lida, ta hand om din mamma.

Tack
Citera
2023-09-19, 13:51
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Ha det så kul med en ful fru, 2 jobbiga jävla barn, 1 halvt efterbliven hund i ett radhus i åkersberga. Jag är 19 fyller 20 snart och har upplevt mer än vad du någonsin kommer göra, jag har blivit ekonomiskt oberoende vid den åldern där du satt hemma och runka och spelade cs. Fortsätt gråt över hur jag har tjänat mina pengar du kommer ändå aldrig komma upp till min nivå.
Då har du rest väldigt mycket över världen, som 19-åring. Jag tror ärligt talat inte du ens hade släppts in på många evenemang jag besökt.

Jag har barn, men din enda chans att få barn är i ett land som inte tillåter abort vid våldtäkt. Du kommer inte få dela ditt resterande 3-åriga liv med de barnen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback