Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-03, 20:45
  #1
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Jag läste för länge sen att man kan producera gratis droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gör man? Jenkem
Citera
2023-10-03, 21:06
  #2
Medlem
sommarlovs avatar
Plastpåse räcker, hur ska du kunna skita i en flaska?
Vad jag har hör blir man helt väck i huvudet, var försiktig!
Citera
2023-10-03, 21:12
  #3
Medlem
SvenHelsings avatar
Blev lite förvånad att det inte fanns någon annan tråd om tillverkning av jenkem. Sen tänkte jag lite och slutade vara förvånad.
Citera
2023-10-03, 21:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Jag läste för länge sen att man kan producera gratis droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gör man? Jenkem

Själv läste jag om det på wiki för många år sen så ingen nyhet och idioter finns det uppenbarligen gott om....

https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och sånt vill du ägna dig åt?

Citera
2023-10-03, 22:25
  #5
Medlem
OneTaps avatar
jenkem e en myt :P inget man blir hög på
Citera
2023-10-03, 22:27
  #6
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Plastpåse räcker, hur ska du kunna skita i en flaska?
Vad jag har hör blir man helt väck i huvudet, var försiktig!
Jag tänkte skita på en tallrik, dom är lätta att träffa, sen pillar jag ner skiten i flaskor och trär en kondom över och ställer ut i solen.
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Blev lite förvånad att det inte fanns någon annan tråd om tillverkning av jenkem. Sen tänkte jag lite och slutade vara förvånad.
Vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
jenkem e en myt :P inget man blir hög på
Nehe har du provat?
Citera
2023-10-03, 22:32
  #7
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Nehe har du provat?
nej men en kompis e pundar expert o enligt han så e de bluff :P
Citera
2023-10-03, 22:34
  #8
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
nej men en kompis e pundar expert o enligt han så e de bluff :P
Haha det där låter som en dålig ursäkt... typ "min brorsa kan spöa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjälp. Kom då! Nämn 2 onlinekällor som alla pundarexperter skulle nämna är garanterade topp 3 sidor för pundarexperter? Nå?
Citera
2023-10-03, 23:32
  #9
Medlem
Vet en gammal punkaranarkist från Lund som gick på detta mög efter mäskångan lagt sig. Jävla malle iden sa han!!!

Fy satan den lägenheten du!
Citera
2023-10-04, 00:06
  #10
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Haha det där låter som en dålig ursäkt... typ "min brorsa kan spöa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjälp. Kom då! Nämn 2 onlinekällor som alla pundarexperter skulle nämna är garanterade topp 3 sidor för pundarexperter? Nå?
han trippar just nu så vill inte störa. men svaret ja de e erowid o flashback o magiskamolekyler. din tur. vilken drog blir man mest hög av?
Citera
2023-10-24, 00:56
  #11
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Själv läste jag om det på wiki för många år sen så ingen nyhet och idioter finns det uppenbarligen gott om....

https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och sånt vill du ägna dig åt?


Snart finns inga knarkare mer, för de har börjat lukta på bajs istället.

Ingen fest-knarkar, utan alla går på klubbar där det luktar bajs istället.

De kriminella nätverken kommer sluta sälja droger men de kommer börja med kriminella avloppsreningsverk.

Bajs is the shit.
Citera
2023-10-24, 05:15
  #12
Medlem
Mulmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Jag läste för länge sen att man kan producera "gratis" droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gör man? Jenkem

Du kan producera "gratis" droger i en pet flaska med socker, vatten och jäst. Jenkem är en myt som
skapades av 4chan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback