Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-13, 12:41
  #121
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Var inte här och fördärva då, horunge.

😁

Hur gick kalaset? 🌞
Citera
2023-12-13, 14:40
  #122
Medlem
Passitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Jag förstår inte hur man kan ha ångest över ett barnkalas. De flesta som skaffar barn gillar barn. Känns som en bra utgångspunkt. Men vad vet jag.

Bara för att man skaffar barn och tycker om sina egna barn betyder ju inte det att man tycker om andras ouppfostrade snorungar.
Citera
2023-12-13, 14:43
  #123
Medlem
Passitos avatar
Hatar barnkalas! Vi har alltid haft det på lekland, hyrt gymnastiksal osv.
Citera
2024-04-06, 13:37
  #124
Avstängd
TOMATJI104s avatar
Felpost
__________________
Senast redigerad av TOMATJI104 2024-04-06 kl. 13:58.
Citera
2024-04-06, 13:47
  #125
Avstängd
Full-Retards avatar
Hur mycket betalar folk för barnkalas? Kanske skulle vara en bra business.

Om man har en lokal som rymmer 100 ungar, har en lekhörna, scen, ljud och ljusanläggning osv.
Kök så man kan laga mat och göra tårtor.
Ha temapartyn osv.
Typ 3 kalas om dagen. Vad skulle man kunna ta för ett kalas?
Citera
2024-04-06, 13:57
  #126
Avstängd
TOMATJI104s avatar
Jag är handikappad sjukpensionär och brukar skicka barn barnen en slant typ femhundra Nu visade det sig att ungarna skänker pengarna vidare till välgörenhet omgående så nu slutar jag betala då dom tydligen inte har behov av pengar ett Grattis eller God Jul får duga i fortsättningen.
Citera
2024-04-06, 15:50
  #127
Medlem
När barnen var små var det helt uteslutet med barnkalas hemma. Gå till ett lekland eller något. Det kostar några tusen spänn men oj vad värt det var att slippa huvudvärken med ett kalas i lägenheten.
Citera
2024-04-13, 15:15
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Okej jag har dragit ut på det men nästa år kommer jag behöva börja ha barnkalas för ungen (då fyller h*n 6 år). Och det ger mig extrem ångest. Jag försöker sätta fingret på varför och jag kan tänka mig att det handlar om att jag är rätt introvert. Jag gillar själv inte att bli firad när jag fyller år.

Någon mer som hatar barnkalas men dragit på sig ungar som ska firas haha? Hur gör man det så smidigt och smärtfritt som möjligt?

Ha nu en trevlig onsdag med massa gott kaffe!

Jag har fyra (nu vuxna) ungar och jag led mig igenom otaliga kalas
De bästa kalasen för sexåringar är de enkla hemmakalasen med några lekar, googla fram några kul lekar, tårta och glass och fiskdamm. Bjud någon av dina egna kompisar med barn också så umgås ni under kalaset och det blir roligare.
De dyra lasergamekalasen kan du vänta med tills barnet är 9-10 år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback