Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 19:20
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Orvar
Hörrudu bögjäveln! Ja, om du ska hålla den tonen, så kallar jag dig för bögjävel istället för bög. Jag har förstått att du är ett bög. Men det finns sextjänster även för er bögar. Köp dig en bögsextjänst och bli av med oskulden, och var glad, istället för att hålla på med detta patetiska hatande och mobbing! Make love not war!
Faktum är att alla som pratar om prostitution tar för givet att vi talar om utsatta kvinnor. Men den största sexhandeln sker mellan man och man...
Citera
2024-04-28, 10:32
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Faktum är att alla som pratar om prostitution tar för givet att vi talar om utsatta kvinnor. Men den största sexhandeln sker mellan man och man...

Precis! Och inte minst TS har missat detta, men nu är han förmodligen i full färd med att ta igen det, nu när han har fått reda på det.
Citera
2024-04-28, 14:28
  #147
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Skulle någon försöka göra det på mig skulle jag först göra en liten påhälsning och påminna om att de ska hålla sig ur vägen. Skulle de fortsätta så tar jag fram hagelgeväret och skjuter ett litet varningsskott. I sista hand skulle jag absolut se till att personen håller käft permanent.
Verkligen? Du vågar inte ens stå offentligt för dina sexköp, men du har inga problem med att mörda någon?

Om du blir ertappad med både sexköp och mord så kommer konsekvensera av enbart sexköp att bli en fis i rymden. Men jag ska kanske inte vara förvånad. Mord på sexsäljare från före detta kunder som inte vill bli avslöjade är ju tyvärr en realitet.

Ni som vill döda sexsäljare eller oss som står på deras sida borde gasas i Auschwitz.
Citat:
Ursprungligen postat av Abaluss
Och med den logiken ska man då få mobba horror som ligger varje helg bara för att de kan?
Nej därför att det är en logik där det inte finns pengar inblandade.
Citat:
Ursprungligen postat av OrbitAroundSound
Om en tjej vill tjäna pengar på att ligga med någon som inte är hennes drömkille ser jag inget konstigt med det. En win-win-situation för båda.
Nej, den ene vinner ett ligg med någon över sin egen liga och den andra förlorar genom att ligga med någon som den inte är attraherad av.

Sexköpssektorn är beroende av fattigdom. Om alla vore ekonomiskt stabila så skulle nästan ingen sälja sex. Det är därför som torskar åker till fattiga länder och utnyttjar andras fattigdom för att ha sex med folk som inte är attraherade av dem.

Det är ingen mänsklig rättighet att få ligga med 10-poängare. Däremot är det en rättighet att få äta sig mätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Orvar
Make love not war!
Det är knappast kärlek när man mutar en person till sex med någon som den inte är attraherad av.
Citera
2024-04-28, 14:59
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det är knappast kärlek när man mutar en person till sex med någon som den inte är attraherad av.

Har du aldrig hört talas om arbete? Vissa arbetar med tjänster och vissa av dom arbetar med sexuella tjänster.
Citera
2024-04-28, 16:51
  #149
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Orvar
Har du aldrig hört talas om arbete? Vissa arbetar med tjänster och vissa av dom arbetar med sexuella tjänster.
De arbetar inte med kärlek.
Citera
2024-04-28, 17:15
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
De arbetar inte med kärlek.

Än sen då? Tror du att lagerarbetare, montörer på Volvo eller städare arbetar med kärlek?
Citera
2024-04-28, 17:20
  #151
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Orvar
Än sen då? Tror du att lagerarbetare, montörer på Volvo eller städare arbetar med kärlek?
Nej men det var du som började yra om kärlek.
Citera
2024-04-28, 17:33
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Nej men det var du som började yra om kärlek.

Du blandar ihop saker och ting. Med "Make love not war" menar jag inte vad folk ska göra på jobbet. Det var menat direkt till dig! (Du skrev om att du hatar och mobbar folk.)
Citera
2024-05-05, 04:22
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Verkligen? Du vågar inte ens stå offentligt för dina sexköp, men du har inga problem med att mörda någon?

Om du blir ertappad med både sexköp och mord så kommer konsekvensera av enbart sexköp att bli en fis i rymden. Men jag ska kanske inte vara förvånad. Mord på sexsäljare från före detta kunder som inte vill bli avslöjade är ju tyvärr en realitet.


Är du efterbliven? Skiter väl totalt i om "folk" vet om att jag köper sex. Vill jag betala pengar och hamna i straffregistret/inte kunna jobba för det - absolut inte. Så jävla korkat.

Så, skulle någon få för sig att hitta mig så får de bara förberedda på att sätta livet till. Otroligt liten chans att åka dit för det om man planerar lite ser du. Jag ger dem EN chans, sen får de skylla sig själva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback