Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 14:09
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Varför kommer kvinnor till makten då din pajas? Du har själv ingen maktposition, bevisa mig fel din nolla. Lätt att skriva skit på internet.
För att de tagit makten
Jo jag har maktposition
Lätt att skriva skit på internet
Citera
2024-02-18, 14:10
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Du verkar hallucinera nu när du ser saker som inte finns i verkligheten. Jag ställer inte alls samma frågor, det kan ju vem som helst utom du tydligt se.



Jag gissar inte, jag påstår att du inte är en psykolog, vilket är helt uppenbart utifrån de svar du ger.

Det enda du lyckas åstadkomma på Flashback är att övertyga människor att frimurarverksamheten hyser lågbegåvade omogna typer av rang.
Oroväckande om dessa typer finns i maktpositioner.
Inte nog med att du gissar, du är även narcissistisk
Citera
2024-02-18, 14:35
  #375
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Inte nog med att du gissar, du är även narcissistisk


Nej du projicerar din egen narcissistiska personlighetsstörning på oskyldiga människor.

Jag kan bara konstatera att ju mer du skriver desto mer dålig PR för du över frimurarverksamheten.
Citera
2024-02-19, 03:20
  #376
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.

Jag kan bara konstatera att ju mer du skriver desto mer dålig PR för du över frimurarverksamheten.
i detta ditt konstaterande kan jag faktiskt halla med dig har i frimurartradarna.
dock finns har ett antal medlemmar som ar sansade och fornuftiga i sina kommentarer och forklaringar ang sitt ordensallskap.
men i detta visar det val nagot pa bredden av vad for personligheter som kan inbjudas till frimuraremedlemskap ?
__________________
Senast redigerad av Kirev 2024-02-19 kl. 03:24.
Citera
2024-02-19, 03:32
  #377
Avstängd
Fascinerande info med focus på "masonry" från en (numera mystiskt avliden) avhoppad satanist:

https://youtu.be/W0yelbwPcbk?si=5oRUMNFiAOOF5BRU
Citera
2024-03-12, 13:47
  #378
Medlem
LedBellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Fascinerande info med focus på "masonry" från en (numera mystiskt avliden) avhoppad satanist:

https://youtu.be/W0yelbwPcbk?si=5oRUMNFiAOOF5BRU

Jahaja.
Den snubben spelade i samma liga som andra "avhoppare/avslöjare":
Bill Schnoebelen, Altiyan Childs, Victor Ramos, David Icke och valfri kristen ultra-högeranhängare.
Inget nytt under solen, De äldstes protokol och Pawns in the game ännu en gång.
Citera
2024-03-13, 05:57
  #379
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LedBelly
Jahaja.
Den snubben spelade i samma liga som andra "avhoppare/avslöjare":
Bill Schnoebelen, Altiyan Childs, Victor Ramos, David Icke och valfri kristen ultra-högeranhängare.
Inget nytt under solen, De äldstes protokol och Pawns in the game ännu en gång.
kannet bara till David Icke av de du listar, and i think he's great, jag ar en sucker for genuina conspirationsteorier.
sedan en tid nu har roster och bild”bevis” varit talande att DI faktiskt ar frimurare, medlem i en lodge pa Isle of wight dar han bor. Detta borde ju visa pa att frimurarna star pa den goda sidan som kampar mot den ondsinta cabalen ?
Citera
2024-03-14, 10:20
  #380
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LedBelly
Jahaja.
Den snubben spelade i samma liga som andra "avhoppare/avslöjare":
Bill Schnoebelen, Altiyan Childs, Victor Ramos, David Icke och valfri kristen ultra-högeranhängare.
Inget nytt under solen, De äldstes protokol och Pawns in the game ännu en gång.

David Icke, placerad disinfo, ja.

dock har han inte "hoppat av" någonting

Bill Shcnoebelen (stavning) är solklart en god följare av Kristus Jesus, ej disinfo

Dom andra känner jag inte till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback