Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 12:45
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Din familj måste vara väldigt stolta.

De bryr sig faktiskt inte. Det finns mycket annat och snacka om en dumpen, vissa familjemedlemmar håller med mig vissa är i mot mig och tycker att dumpen är bra.
Citera
2024-04-21, 22:09
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
De bryr sig faktiskt inte. Det finns mycket annat och snacka om en dumpen, vissa familjemedlemmar håller med mig vissa är i mot mig och tycker att dumpen är bra.

om du tror att din familj inte bryr sig när du som vuxen man säger att du känner dig attraherad till 13 åringar är du naiv. Såklart din mamma känner skam i kroppen varje gång hon kollar in i dina ögon. lite på mig när jag säger det att ingen frisk vuxen människa känner attraktion och tycker det är okej att regelbundet stöta på (dina egna ord) 14 åringar.
Citera
2024-04-21, 23:19
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getpungkulor
om du tror att din familj inte bryr sig när du som vuxen man säger att du känner dig attraherad till 13 åringar är du naiv. Såklart din mamma känner skam i kroppen varje gång hon kollar in i dina ögon. lite på mig när jag säger det att ingen frisk vuxen människa känner attraktion och tycker det är okej att regelbundet stöta på (dina egna ord) 14 åringar.

Det är inte socialt accepterat nej det har du rätt i. Fast attraktionen i sig har alltid varit naturligt.
Citera
2024-04-27, 21:05
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkysb
Någon som vet varför deras telegram är helt nedlagd? Problem med farbror blå…?
Det här är tydligen deras nya: https://t.me/pphhsss23
Någon som kan bekräfta om det är PHS officiella telegramkanal?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback