Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-01-16, 23:09
  #97
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Köpa sex finns det ingen anledning att sluta med. Tvärtom, ju mer män köper sex desto mer sjunker marknadsvärdet på civila manshatande kvinnor. Det är ju därför alla dessa brinner för att förbjuda sexköp i hela EU. Det räcker ju inte för dem att det är förbjudet i Sverige för svenska män kan bara åka ner till Tyskland eller Danmark och köpa där istället.

Nej, fortsätt köpa sex. Och ni som inte redan gör det utan väljer att leva cuck-liv - släng ut kärringen och börja köpa sex istället.

Män som betalar för onlyfans däremot, de är en skam för mänskligheten. Det ska inte räcka för kvinnor att lägga upp bilder på sig själva för att tjäna pengar.
Jag ser det som väldigt osannolikt att Europaparlamentet kommer lyckas att införa en gemensam lagstiftning vad gäller att göra det olagligt att köpa sex i hela EU. De flesta EU-länder kommer aldrig gå med på förbjuda sexköp eftersom flera kvinnorättsorganisationer har slagit larm om att det kommer att förvärra situationen för de prostituerade då de tvingas arbeta i det dolda under försämrade förhållanden.

Den svenska sexköpslagen har diskuteras flitigt i Tyska och Österrikiska medier på sistone, där har flera experter och debattörer sagt att det otänkbart att införa en liknande lagstiftning som förbjuder sexköp då de anser att det skulle försämra kvinnors rättigheter vad gäller deras möjligheter till få likvärdig vård och adekvat hjälp med lämna prostitutionen.

Det är tragiskt nog att det finns så många män idag som simpar för kvinnor, men att det finns män som är villiga att betala för att se nakna bitches på OF tar nog hem priset.
Citera
2024-01-21, 01:17
  #98
Medlem
Leibachs avatar
Sluta betala bortskämda svenska kvinnor och köp billiga, utländska kvinnor. En rumänska utan gummi för 500 spänn är både en antifeministisk handling, en rasistisk handling och en devalvering av svenska horirs värde. En win-win-win, helt enkelt!
Citera
2024-01-21, 18:12
  #99
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Har svårt att tro att män på högerkanten betalar för sånt skit.

Det är nog feministmännen och de vänsterblivna som är förlorarna som vanligt, som betalar för skiten.
Du har svårt att tro det!?

Majoriteten av incels är ju nazister som är ganska ensamma. De är arga o hatiska mot samhället o är porrskadade. De drar sig inte för att betala för sex, enda sättet att få nått. Huruvida de betalar för OnlyFans vet jag inte, men kan tänka mig att majoriteten är ensamma, arga män där med.

Att en del tror att manliga vänsterhippies inte får något är bara löjligt. Kolla hur det funkar i kollektiv o liknande.

Gå in på t ex https://incels.is/ o studera de politiska åsikterna hos majoriteten där
Citera
2024-01-28, 18:40
  #100
Medlem
Smekarn87s avatar
Extremt klok idé
Citera
2024-01-30, 18:30
  #101
Medlem
MrFishboys avatar
Absolut en bra idé. Tänk om alla män gjorde det. Tänk om män slutade tjata till sig sex och/eller relationer. Slutade att hela tiden ”jaga” fitta. Skulle alla kvinnor då bli lika upprörda som kultur-tanterna som såg sig osynliga för mäns blickar och därför diskriminerade. Hur skulle samhället bli om kvinnor tvingades till att själva ta initiativ. Spännande tanke, skulle de nöjt sitta ensamma uppe på elfenbenstornet eller skulle de göra en total beteendeförändring?
Citera
2024-01-30, 23:49
  #102
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Absolut en bra idé. Tänk om alla män gjorde det. Tänk om män slutade tjata till sig sex och/eller relationer. Slutade att hela tiden ”jaga” fitta. Skulle alla kvinnor då bli lika upprörda som kultur-tanterna som såg sig osynliga för mäns blickar och därför diskriminerade. Hur skulle samhället bli om kvinnor tvingades till att själva ta initiativ. Spännande tanke, skulle de nöjt sitta ensamma uppe på elfenbenstornet eller skulle de göra en total beteendeförändring?

Eller så skulle de bara pusha för att ta in fler Afrikaner i landet. Allting behöver göras med viss eftertanke.
Citera
2024-01-31, 07:20
  #103
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Eller så skulle de bara pusha för att ta in fler Afrikaner i landet. Allting behöver göras med viss eftertanke.

Fast till och med på den punkten sker det sakta en förändring, utslaget kommer börja skönjas nästa riksdagsval.
Citera
2024-02-04, 18:39
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vad jag säger nu är det sista någon hade väntat sig från mig, som en sann libertarian och före detta sexköpare. Jag ska försöka förklara min ståndpunkt.

År 1999 infördes sexköpslagen i Sverige. En lag som bestraffar den ena parten gällande samtyckande vuxna människors sexuella ställningstaganden. Redan då visste jag att samhällskontraktet var brutet, och att en totalitär tendens gick genom västvärlden. Sedan dess har allt förvärrats.

Problemet är att unga kvinnor och feminister i väst, ofta röstar för den här utvecklingen. Utvecklingen i sin tur leder till ekonomisk nedgång, som i förlängningen drabbar kvinnliga offentliga fuskjobb hårdare än hederliga civilingenjörer som mina söner. De försörjer och underhåller landet, feminister bryter ner och förstör.

Nyligen bytte en av de värsta manshatarna från slutet av 90-talet spår totalt. Linda Skugge. Från att påstå att porr är kvinnoförnedrande och borde förbjudas, till att i nutid tjäna sitt levebröd på perversa aktiviteter på OnlyFans.

Allt detta är ett resultat av att kvinnor i det svenska matriarkatet fått bestämma över landets utveckling, med massinvandring, med mera, som kostar 200 miljarder per år. Nu har vi inte råd med sjukvård och så vidare...

Kontentan: nu när de ekonomiska tiderna blir tuffare, bidra inte till att försörja kvinnliga landsförrädare via sextjänster när deras manshat blivit olönsamt.

Hur ska vi veta vilka kvinnor som säljer sex är landsförädare?
Citera
2024-02-04, 19:43
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Hur ska vi veta vilka kvinnor som säljer sex är landsförädare?

Vi kan utgå från att de är det allihopa med få undantag.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback