Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-23, 12:07
  #1
Medlem
RadioGaGas avatar
Jag väntar på en hemleverans och inatt kom en uppdatering från den lokala paketterminalen: Försändelsen är på väg.

Igår natt stod det likadant men på morgonen kom uppgiften att leveransen är försenad, vilket inte är så konstigt med tanke på alla julklappar.

Ska jag tro på att paketet kommer idag eller är det onödigt för mig att sitta hemma och vänta?
Citera
2023-12-23, 12:13
  #2
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
En enkel googling för Postnord.Hemleverans på lördagar till tillgänglig för tjänsten MyPack Home. Samtidigt utökar vi lördagsleveranserna till ombuden för tjänsten MyPack Collect.
Citera
2023-12-23, 12:15
  #3
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
En enkel googling för Postnord.Hemleverans på lördagar till tillgänglig för tjänsten MyPack Home. Samtidigt utökar vi lördagsleveranserna till ombuden för tjänsten MyPack Collect.

Jojo, men kan man lita på det dagen innan julafton?
Citera
2023-12-23, 12:18
  #4
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jojo, men kan man lita på det dagen innan julafton?

Jag vet inte riktigt, men oftast så delar de ut brev och paket innan Julafton på lördagar också för att de är många som väntar på paket.
Citera
2023-12-23, 12:23
  #5
Medlem
Glits avatar
Det brukar jobba extrapersonal runt jul och högtider då det är mängder med paket och brev som ska sorteras ut, ja postnord jobbar även denna lördagen.
Citera
2023-12-23, 15:43
  #6
Medlem
Ja de kör ut lördagar i storstäder.
Hur vet jag det? Såg nyss en postnordbil cirkulera och stanna vid olika hus i området.

Kan ju va nån som snott en postnordbil och rekar också
Citera
2023-12-23, 20:33
  #7
Medlem
RadioGaGas avatar
Jag fick inget paket idag.
Citera
2023-12-23, 21:33
  #8
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag fick inget paket idag.
Så oväntat. Post Nord är bland de absolut sämsta. Jag väljer alltid bord dem om jag kan. Nu kommer du tidigast få ditt paket till onsdag då.
Citera
2023-12-23, 23:42
  #9
Medlem
Har du en postnord-central nära dig så kan det mycket väl hända att postnord gör det.
Citera
2023-12-23, 23:59
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag fick inget paket idag.


Det där bet faktiskt i julhjärtat
Är väl praktiskt taget omöjligt att de kör ut på julafton
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback