Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-12-26, 23:49
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemisktavfall
Ansvarsfull kompis? Jag har varit en jävligt ansvarsfull kompis som suttit HELA DAGEN och hållit koll på honom och hans mående. Hans bruk/missbruk är _inte_ mitt ansvar, han är en vuxen person. Söker han hjälp kommer jag givetvis stötta honom, men steget dit får han ta själv. Jag är en kompis, inte en förälder.

Så bra skrivet, helt rätt
Citera
2023-12-27, 11:44
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passiflora
Måste väl ändå vara bättre med benso för att släcka honom så han kan sova?

Opi är som benzo fast med det fysiska välmåendet. Man noddar sig till sömns, framföralllt när man inte sovit.
Citera
2023-12-27, 11:46
  #51
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Opi är som benzo fast med det fysiska välmåendet. Man noddar sig till sömns, framföralllt när man inte sovit.
Har du rökt syra? Opi o benso är inte lika nånstans
Citera
2023-12-27, 11:48
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Har du rökt syra? Opi o benso är inte lika nånstans

Inte? Bägge är högst ångestdämpande. Bägge får din kropp att slappna av. Enda skillnaden är att du får fysiskt välmående och inte bara psykiskt. Jag tar opi som en comedown på cs alla dagar i veckan framför benzo.
Citera
2023-12-27, 11:53
  #53
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Inte? Bägge är högst ångestdämpande. Bägge får din kropp att slappna av. Enda skillnaden är att du får fysiskt välmående och inte bara psykiskt. Jag tar opi som en comedown på cs alla dagar i veckan framför benzo.
Subjektivt som fan... Farligt att använda subjektiva rus för att jämföra droger..
LSD ger mig eufori, Opi också - är då dom två lika?
Är du alkohol abstinent krävs de benso inte Opi. Så nej dom är inte lika. Men vi ger oss här. Jag fattar vad du menar.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback