Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-12-27, 17:35
  #37
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Nej.

En kompis med ett fb-konto har bott på min soffa i ett halvår i ett halvår. Han har skrivit massa tok med sitt konto och jag tar för givet att ni smällde mitt konto av bara farten.

Du verkar förvånad. Vilket gör mig ännu mer oförstående till varför jag åker på alternativa konton.

Lämpligt att ni inte kan utveckla det.

Vad har en snubbe på din soffa att göra med dina varningar och avstängningar?
2023-12-27, 17:38
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Vad har en snubbe på din soffa att göra med dina varningar och avstängningar?

Eftersom du ger mig noll info om 1.07, så gissar jag att ni kopplar ihop oss till samma person och bannad mig för alternativa konton.

Jag har inte svaret. Därav tråden. Du ger mig noll mer än att tolka meningar fel och kasta foliehattar på mig. Det är fan helt sjukt att du är en mod.
2023-12-27, 17:42
  #39
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Eftersom du ger mig noll info om 1.07, så gissar jag att ni kopplar ihop oss till samma person och bannad mig för alternativa konton.

Jag har inte svaret. Därav tråden. Du ger mig noll mer än att tolka meningar fel och kasta foliehattar på mig. Det är fan helt sjukt att du är en mod.

Forumet lagrar inte IP eller annan information som kan identifiera någon FB:are vilket förklarats ett antal gånger och står i Integritets-länken längst ner på sidan

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag kan inte se vilken ip-adress som postat ditt inlägg.
Jag kan inte heller se din e-postadress, eller om du som medlem ens har den sparad.
Flashback följer Transparency and Consent Framework (TCF) v2.0. som bl.a. ställer krav på hur tredjepartscookies redovisas, samt ger dig möjligheten att neka dessa. Vissa cookies krävs för att sidan ska fungera. Vissa krävs för att kontrollera att vi inte lagrar fler cookies än de som angivits. Vi använder inga handgjorda lösningar med syfte att spionera på dig som besökare.
admin

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Flashback lagrar inte medlemmarnas ip-nummer. Vi har ingen skyldighet att lagra sådan information. Vissa kanske tror att detta är något vi gör ändå, i hemlighet. Men till dessa så kan jag enbart säga att detta är förbjudet enligt GDPR. Det är inte förbjudet att lagra ditt ip-nummer. Det är däremot förbjudet att göra det utan att informera dig.
När Flashback lagrade ip-adresser så var vi publika med detta. Vi informerade också om vilka som kunde se användarnas ip-adresser. Men detta var för länge sedan. Vid en tidpunkt när detta ansågs vara en icke-fråga. De ip-adresser som tidigare sparades har sedan länge raderats, och det finns ingen säkerhetskopia av dessa uppgifter. Även detta är olagligt att förneka enligt GDPR, ifall det skulle finnas en kopia.
admin
2023-12-27, 17:43
  #40
Medlem
Var det humor av dig att vänta till inlägg #31 med att berätta att du inte får berätta hur ni jobbar om alternativa konton?

Hela tråden handlar om det och jag har frågat mer än 10 gånger men du vill bara missförstå och tjafsa.

Vilket eller vilka inlägg gav mig en månad då? Den kan du ge mig.
2023-12-27, 17:45
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Forumet lagrar inte IP eller annan information som kan identifiera någon FB:are vilket förklarats ett antal gånger och står i Integritets-länken längst ner på sidan

Men varför i helvete blir jag bannad för alternativa konton då?
2023-12-27, 17:46
  #42
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Varför det humor av dig att vänta till inlägg #31 med att berätta att du inte får berätta hur ni jobbar om alternativa konton?

Hela tråden handlar om det och jag har frågat mer än 10 gånger men du vill bara missförstå och tjafsa.

Vilket eller vilka inlägg gav mig en månad då? Den kan du ge mig.

Problemet är att du inte läser vad jag skriver. Flera gånger har jag förklarat att det var inlägg med dina alternativa konton som fick varningar som ledde till din månadslånga avstängning och dessutom förklarat att vi inte går närmre in på hur vi arbetar med 1.07.
2023-12-27, 17:48
  #43
Medlem
Du som är grävaren.

Vill inlägg gav mig en månad vsrängning?
2023-12-27, 17:48
  #44
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Men varför i helvete blir jag bannad för alternativa konton då?

Eftersom du missbrukat alternativa konton, i ditt fall genom att posta med ett konto när ett annat var avstängt.

Du får helt enkelt tugga i dig att du inte får mer information.

Vad du kan göra är att kontakta admins. Men dom kommer sannolikt inte att ge dig mer information.
2023-12-27, 17:49
  #45
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Du som är grävaren.

Vill inlägg gav mig en månad vsrängning?

För fjärde eller femte gången: det var inlägg med dina alternativa konton, och vi förklarar inte mer än så.
2023-12-27, 17:50
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Eftersom du missbrukat alternativa konton, i ditt fall genom att posta med ett konto när ett annat var avstängt.

Du får helt enkelt tugga i dig att du inte får mer information.

Vad du kan göra är att kontakta admins. Men dom kommer sannolikt inte att ge dig mer information.

Trams.

Vilket inlägg gav mig en månad avstängning?
2023-12-27, 17:51
  #47
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Trams.

Vilket inlägg gav mig en månad avstängning?

Nix, det hjälper inte att du upprepar samma fråga, du får inte fler svar för det.



Denna tråden låses nu

/mod
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback