Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-28, 00:39
  #1
Medlem
skatteverk1s avatar
Hej fb,

Något som är rejält underskattat är de variationer man kan få när man uträttar sina behov eller rengör sig i naturen, vad är era bästa?

Är man liberal med tolkning av vad som är naturen så skulle jag säga en liten toa och dusch vid små ”stugor” på en väldigt hög kulle i södra Afrika då man kunde se ut över ett helt naturreservat, framförallt när det också var solnedgång.
Annars så kan även vara på vägen upp för ett berg där man stannar till och får njuta av utsikten bakåt.

ps. var lite osäker på vart denna skulle hamna så flytta om ni vill
Citera
2023-12-28, 00:57
  #2
Medlem
Bjornskifzs avatar
Har spenderat tid i de svenska fjällen och vid olika raststugor. Tror den bästa gången var när jag sov en natt i en sån stuga, det var snöstorm utanför och flera meter snö. Tre av oss gick ut i stormen hand i hand för att inte tappa bort oss när vi skulle använda utedasset, plastringen runt "dasshålet" var svinkall och man fick sitta på händerna för att inte frysa skinkorna. Fotspåren försvann på ett par minuter. Sen gick vi tillbaka till stugans värme. Så jävla mysigt!
Edit: Handhållningen var mest roligt, det var inte så långt att vi faktiskt skulle gå vilse.
__________________
Senast redigerad av Bjornskifz 2023-12-28 kl. 00:58. Anledning: kontext
Citera
2023-12-28, 01:21
  #3
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
För sju-åtta år sedan var jag ute och ramlade runt på en sandstrand berusad. Det var mitt på dagen mitt i sommaren och jag hade hällt i mig rödvin så att det räckte och blev över. Hursomhelst så när jag lullar runt där i bar överkropp och badshorts så blir jag oerhört skitnödig. Det var väl rödvinet som körde runt och jag kände att det rörde sig rejält i rören. Jag funderade på att sätta mig och skita där jag var men beslöt att försöka dra mig inåt land några hundra meter där det fanns träd och vegetation. Jag var inte hemmahörande i området så det förvånade mig att det även låg några små hus där. Pittoreska små, vad jag tror var, moderniserade fiskarstugor med lummiga trädgårdar, små stenmurar och äppleträd. Det var väldigt vackert. Men så gjorde sig magen påmind igen och jag slets ur förvåningen över att ha hittat denna lilla oas som inte syntes från stranden men som ändå låg gömd där i buskagen.

Nu var det brådis och jag tittade mig runt. Jag kunde inte skita direkt på uppfarten till den lilla stugan och i fyllan och villan började paniken krypa på. Så såg jag den. Brevlådan. En hemsnickrad motivmålad trälåda som hängde på en vitkalkad mur bredvid ett litet träd vid det hus som låg längst till höger. Det innebar att sikten var skymd från de övriga husen och den enda faran var ett fönster som vette ut mot trädet och brevlådan, troligen ett litet köksfönster vid någon diskbänk eller nånting.

Det fick bära eller brista, jag halade ner badshortsen och eftersom jag inte hade några kalsonger under så lyfte jag på locket på brevlådan och placerade min nakna röv över mynningen. Jag hann se att det låg post i lådan. Vad det var vet jag inte, något kuvert och något färgglatt, kanske reklam. Sedan exploderade röven i en våt stråle som sprutade rakt ner i lådan. Magen krampade och tömde sitt innehåll i rekordfart, först i form av vätska och sedan som någon slags halvstelnad chokladpudding. Det tog kanske tio-tjugo sekunder att tömma mig totalt. Därefter stängde jag locket och halade upp badshortsen igen. Det var utan tvekan den skönaste skitning jag haft på länge, åtminstone efteråt när rödvinsmagsjukan lämnat kroppen. Det var även den vackraste toalett jag någonsin besökt.
Citera
2023-12-28, 03:03
  #4
Avstängd
Tre beväringar, vi satt på enn tunn björk, helvete vad vi sket och skratta. Efter det skäms man inte för att bajsa längre. Man kan göra saker lite som man vill. Toll frun, sonen och dotterns förskräckelse. Bruckar säga till barnbarn att det är naturligt att "bassa" Sonsonen förstår....alla bör bassa i skogen.
__________________
Senast redigerad av bul-11-33 2023-12-28 kl. 03:09.
Citera
2023-12-28, 06:52
  #5
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har badat naken i en liten sjö i en naturpark.
Helt tyst, helt stilla, bara jag och naturen!
-Längtar tillbaka...
Citera
2023-12-28, 15:55
  #6
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
För sju-åtta år sedan var jag ute och ramlade runt på en sandstrand berusad. Det var mitt på dagen mitt i sommaren och jag hade hällt i mig rödvin så att det räckte och blev över. Hursomhelst så när jag lullar runt där i bar överkropp och badshorts så blir jag oerhört skitnödig. Det var väl rödvinet som körde runt och jag kände att det rörde sig rejält i rören. Jag funderade på att sätta mig och skita där jag var men beslöt att försöka dra mig inåt land några hundra meter där det fanns träd och vegetation. Jag var inte hemmahörande i området så det förvånade mig att det även låg några små hus där. Pittoreska små, vad jag tror var, moderniserade fiskarstugor med lummiga trädgårdar, små stenmurar och äppleträd. Det var väldigt vackert. Men så gjorde sig magen påmind igen och jag slets ur förvåningen över att ha hittat denna lilla oas som inte syntes från stranden men som ändå låg gömd där i buskagen.

Nu var det brådis och jag tittade mig runt. Jag kunde inte skita direkt på uppfarten till den lilla stugan och i fyllan och villan började paniken krypa på. Så såg jag den. Brevlådan. En hemsnickrad motivmålad trälåda som hängde på en vitkalkad mur bredvid ett litet träd vid det hus som låg längst till höger. Det innebar att sikten var skymd från de övriga husen och den enda faran var ett fönster som vette ut mot trädet och brevlådan, troligen ett litet köksfönster vid någon diskbänk eller nånting.

Det fick bära eller brista, jag halade ner badshortsen och eftersom jag inte hade några kalsonger under så lyfte jag på locket på brevlådan och placerade min nakna röv över mynningen. Jag hann se att det låg post i lådan. Vad det var vet jag inte, något kuvert och något färgglatt, kanske reklam. Sedan exploderade röven i en våt stråle som sprutade rakt ner i lådan. Magen krampade och tömde sitt innehåll i rekordfart, först i form av vätska och sedan som någon slags halvstelnad chokladpudding. Det tog kanske tio-tjugo sekunder att tömma mig totalt. Därefter stängde jag locket och halade upp badshortsen igen. Det var utan tvekan den skönaste skitning jag haft på länge, åtminstone efteråt när rödvinsmagsjukan lämnat kroppen. Det var även den vackraste toalett jag någonsin besökt.
Poetiskt skrivet, jag skrattar fortfarande!
Citera
2024-03-17, 21:31
  #7
Medlem
ljudkellgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Poetiskt skrivet, jag skrattar fortfarande!
Ngepi poopa falls
https://www.tripadvisor.com/Location...vi_Region.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback