Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-06, 18:21
  #1
Medlem
Vilka streamingtjänster finns det om jag vill se på UFC? Jag har fightpass men där sänds endast underkorten.

Jag vägarna lyssna på svenska kommentatorer när jag tittar på NHL. Så hur kan jag se NHL utan viaplay?
Citera
2024-01-06, 19:43
  #2
Medlem
NickLidstroms avatar
NHL har väl svenska kommentatorer ca 1% av matcherna om ens det, och det går förmodligen ändra språk i appen. För UFC så är det också Viaplay som gäller och enligt de själva från en tweet så går det ändra språk där med. Om du vill se UFC 297 så är det PPV som gäller och det ingår inte i ditt viaplay abonnemang utan är något du måste betala extra för att se på Viaplay. Det är bara fight nights och sånt som går under det vanliga abonnemanget. Tror även att man måste ha ett viaplay abonnemang för att köpa PPV. Det är inte billigt.
Citera
2024-01-06, 20:16
  #3
Medlem
SameOldStorys avatar
Antingen det ovan skriver eller så fixar du ip-tv.
Citera
2024-01-06, 23:19
  #4
Medlem
Får utforska iptv.

Lördagar när man väl kan titta en hel NHL- match kl 19 eller 21 så är det alltid svenska kommentatorer. Usch. Det går ej att ändra. För några år sedan gick det via NHL.TV eller något sådant. Gick även att få spanska då minns jag haha.
Citera
2024-01-07, 06:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tralololux
Får utforska iptv.

Lördagar när man väl kan titta en hel NHL- match kl 19 eller 21 så är det alltid svenska kommentatorer. Usch. Det går ej att ändra. För några år sedan gick det via NHL.TV eller något sådant. Gick även att få spanska då minns jag haha.

"¡Y ahí va el disco volando, zumbando como un plato loco, zigzaguea, baila, ¡BOOM! ¡GOLAZO! ¡Este gol es tan picante que podría derretir el hielo!"

Denna mening betyder på svenska: Och där flyger pucken, susar som en galen tallrik, sicksackar, dansar, BUM! BRA MÅL! Det här målet är så hett att det kan smälta isen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback