Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-01, 18:24
  #205
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Ja asså att justera östrogenet är egentligen inte någon raketforskning 😁

Det gäller bara att veta lite hur kroppen svarar på AI.
Det är ju inte någon super katastrof att gå runt med högt östrogen ett tag om man inte har några bieffekter av det. 😁

Jag måste själv bli bättre på det här med icke-raketforskning
Citera
2024-05-01, 22:06
  #206
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Ja asså att justera östrogenet är egentligen inte någon raketforskning 😁

Det gäller bara att veta lite hur kroppen svarar på AI.
Det är ju inte någon super katastrof att gå runt med högt östrogen ett tag om man inte har några bieffekter av det. 😁

Nej, man kanske skulle byta kön istället helt enkelt, det kanske blev fel från början
Citera
2024-05-02, 05:47
  #207
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Nej, man kanske skulle byta kön istället helt enkelt, det kanske blev fel från början

Där sa du något!
Allt hade varit så mycket lättare 😁
Citera
2024-05-02, 08:50
  #208
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Där sa du något!
Allt hade varit så mycket lättare 😁

...och tack vare Moderaterna har det aldrig varit lättare att göra det. Bara att identifierar dig som Cindy och reggar om dig till kvinna = Klart!!
Citera
2024-05-02, 17:03
  #209
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Ja asså att justera östrogenet är egentligen inte någon raketforskning 😁

Det gäller bara att veta lite hur kroppen svarar på AI.
Det är ju inte någon super katastrof att gå runt med högt östrogen ett tag om man inte har några bieffekter av det. 😁

Nej men jag börjar känna av det nu, det blir nog så efter ett tag med höga värden att man känner av dom. Men jag kämpar ner dom nu så tar jag nya prover om nån vecka. Bra att du hade fina värden och koll på dom
Citera
2024-05-05, 17:32
  #210
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Nej men jag börjar känna av det nu, det blir nog så efter ett tag med höga värden att man känner av dom. Men jag kämpar ner dom nu så tar jag nya prover om nån vecka. Bra att du hade fina värden och koll på dom

Jo men så är det ju.
Jag retar mig lite på att jag inte tog tester precis innan tren kuren så jag hade fått min verkliga östro och inte ett östro påspätt med tren😅

Jaja jag får bara känna efter lite mer noggrant i 8v till om östrogenet ökat eller inte. Sålänge jag inte har högt blodtryck är jag nöjd.
Citera
2024-05-05, 17:44
  #211
Medlem
Winny123s avatar
ÖVERMÄNSKLIG STYRKA

Jag var med en polare idag och tränade 2h på militärens hinderbanor.

Jag blir fan ta mig inte trött och pumpen jag fick känna på i hela kroppen var något utöver NÅGOT annat jag någonsin känt.

EQ 600mg ew
TESTO C 600MG ew
Trenbolone A 210mg ew
Är en dunder kombo när det kommer till uthållighet och kondition.

Jag trodde att trenet skulle sabba min kondition något men med EQ i bilden så är det inte något man behöver tänka på!

2h hinderbanaträning med ca 20min paus för påfyllning av vätska, kolhydrater och protein.

Och innan vi går så utmanande han mig i flest burpees och jag gjorde 120st innan mina kolhydrater kom upp. (dock vann jag, väldigt viktigt!)

Om man vill känna hur hulken eller stålmannen känner sig så tror jag att jag är och snuddar vid den känslan😅💪 waow säger jag bara.

Detta ökade bara på mitt sug att köra crossfit ännu mer!
__________________
Senast redigerad av Winny123 2024-05-05 kl. 17:50.
Citera
2024-05-05, 17:50
  #212
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
...och tack vare Moderaterna har det aldrig varit lättare att göra det. Bara att identifierar dig som Cindy och reggar om dig till kvinna = Klart!!

🤣🤣 så jävla sjukt
Citera
2024-05-05, 23:59
  #213
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
ÖVERMÄNSKLIG STYRKA

Jag var med en polare idag och tränade 2h på militärens hinderbanor.

Jag blir fan ta mig inte trött och pumpen jag fick känna på i hela kroppen var något utöver NÅGOT annat jag någonsin känt.

EQ 600mg ew
TESTO C 600MG ew
Trenbolone A 210mg ew
Är en dunder kombo när det kommer till uthållighet och kondition.

Jag trodde att trenet skulle sabba min kondition något men med EQ i bilden så är det inte något man behöver tänka på!

2h hinderbanaträning med ca 20min paus för påfyllning av vätska, kolhydrater och protein.

Och innan vi går så utmanande han mig i flest burpees och jag gjorde 120st innan mina kolhydrater kom upp. (dock vann jag, väldigt viktigt!)

Om man vill känna hur hulken eller stålmannen känner sig så tror jag att jag är och snuddar vid den känslan😅💪 waow säger jag bara.

Detta ökade bara på mitt sug att köra crossfit ännu mer!

Snyggt jobbat med det passet! Så EQ förbättrar konditionen? Har ingen erfarenhet av denna...
Citera
2024-05-06, 05:42
  #214
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Snyggt jobbat med det passet! Så EQ förbättrar konditionen? Har ingen erfarenhet av denna...

Det är många kampsporter och andra som utövar kardiovaskulära sporter som föredrar EQ. Den förbättrar kollagensyntesen i leder också.

Jag har märkt en väldigt stor skillnad i min löpning sedan jag hoppade på EQ. Återhämtar mig på 20 sec när jag kört tröskel träning.

Negativa med EQ är att det är lång spårtid på den. 6mån om jag minns rätt.
Citera
2024-05-07, 05:32
  #215
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Det är många kampsporter och andra som utövar kardiovaskulära sporter som föredrar EQ. Den förbättrar kollagensyntesen i leder också.

Jag har märkt en väldigt stor skillnad i min löpning sedan jag hoppade på EQ. Återhämtar mig på 20 sec när jag kört tröskel träning.

Negativa med EQ är att det är lång spårtid på den. 6mån om jag minns rätt.
Verkar riktigt bra prepp, 6 mån är ju inte lika illa som Deca men Testo E/C är väl 5 mån så ingen monstertid
Citera
2024-05-07, 08:32
  #216
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Det är många kampsporter och andra som utövar kardiovaskulära sporter som föredrar EQ. Den förbättrar kollagensyntesen i leder också.

Jag har märkt en väldigt stor skillnad i min löpning sedan jag hoppade på EQ. Återhämtar mig på 20 sec när jag kört tröskel träning.

Negativa med EQ är att det är lång spårtid på den. 6mån om jag minns rätt.

EQ vill jag testa. Eller så här: Jag körde lågdos för ett par år sedan. Jag har för vana att göra det; lär mig gå innan jag springer. Men det var så låg dos att jag knappt märkte av det. Men senhöstens kur kan mycket väl bli Testo C och EQ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback