Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-08, 11:01
  #1
Medlem
OneTaps avatar
tja. ja brukar va skeptiskt men ja minns en fakta dokumentär om en troll karl som gjort äkta bevisad troll konst med hjälp av ancient runes. han jobba först som arkeolog vilket va bevisat att han gjort utgrävningar i egypten o mongoliet. sen hitta han en orb o flera ancient runes o han börja plugga geomancy i syd amerika. på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta. har letat som en tok men hittar inte dokumentären eller va troll karlen hette.

nån som vet vem ja menar? eller om ni vet nån annan troll karl med äkta bevis? tror ni att de går o lära sig för vem som helst sålänge man har ancient runes o kanske en orb eller måste man va "ut vald?" =)
__________________
Senast redigerad av OneTap 2024-01-08 kl. 11:04.
Citera
2024-01-08, 11:13
  #2
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta.

HAHAHAHAHAHAHA hur blåst kan man bli?

OnT: Nej jag vet faktiskt inte vad dokumentären heter.
Citera
2024-01-08, 11:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta.
Ta inte illa upp, men jag antar att du sett någon form av fejkdokumentär.
Citera
2024-01-08, 11:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. ja brukar va skeptiskt men ja minns en fakta dokumentär om en troll karl som gjort äkta bevisad troll konst med hjälp av ancient runes. han jobba först som arkeolog vilket va bevisat att han gjort utgrävningar i egypten o mongoliet. sen hitta han en orb o flera ancient runes o han börja plugga geomancy i syd amerika. på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta. har letat som en tok men hittar inte dokumentären eller va troll karlen hette.

nån som vet vem ja menar? eller om ni vet nån annan troll karl med äkta bevis? tror ni att de går o lära sig för vem som helst sålänge man har ancient runes o kanske en orb eller måste man va "ut vald?" =)

Vad är geomancy?
Citera
2024-01-08, 11:44
  #5
Medlem
piratepuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. ja brukar va skeptiskt men ja minns en fakta dokumentär om en troll karl som gjort äkta bevisad troll konst med hjälp av ancient runes. han jobba först som arkeolog vilket va bevisat att han gjort utgrävningar i egypten o mongoliet. sen hitta han en orb o flera ancient runes o han börja plugga geomancy i syd amerika. på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta. har letat som en tok men hittar inte dokumentären eller va troll karlen hette.

nån som vet vem ja menar? eller om ni vet nån annan troll karl med äkta bevis? tror ni att de går o lära sig för vem som helst sålänge man har ancient runes o kanske en orb eller måste man va "ut vald?" =)

Hur är det "äkta bevisat"?
Citera
2024-01-08, 11:49
  #6
Medlem
Den här trollkarlen, hade han hög hatt? För i så fall har jag mina misstankar.
Citera
2024-01-08, 12:05
  #7
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsMyPassword
Vad är geomancy?
Här har du svaret https://www.google.com/search?client...b-e&q=geomancy
Citera
2024-01-08, 12:06
  #8
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Den här trollkarlen, hade han hög hatt? För i så fall har jag mina misstankar.
ja de hade han. tror den va mörk grön eller grå aktig =) vet du vem?
Citera
2024-01-08, 13:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. ja brukar va skeptiskt men ja minns en fakta dokumentär om en troll karl som gjort äkta bevisad troll konst med hjälp av ancient runes. han jobba först som arkeolog vilket va bevisat att han gjort utgrävningar i egypten o mongoliet. sen hitta han en orb o flera ancient runes o han börja plugga geomancy i syd amerika. på slutet av dokumentären så bodde han ute i skogen i ett hemligt land o utövade troll konst som dom bevisa va äkta. har letat som en tok men hittar inte dokumentären eller va troll karlen hette.

nån som vet vem ja menar? eller om ni vet nån annan troll karl med äkta bevis? tror ni att de går o lära sig för vem som helst sålänge man har ancient runes o kanske en orb eller måste man va "ut vald?" =)
På Fria Tider och liknande "medium" så finns det massor med "troll karlar".
Citera
2024-01-08, 13:27
  #10
Avstängd
YolotheistDelusions avatar
Det har med avsikter att göra. En person blir sådan av att ha uppmärksamhet och avsikter att veta någonting om livet som är extraordinärt jämfört med hur de flesta lever. Sedan väljer personen den karman och universum liksom förändras lite av det. Hoppas du förstår vad jag menar och att du inte missbrukar något du lär dig. Jag dödar alla mina fiender.
Citera
2024-01-08, 17:52
  #11
Moderator
Humbugs avatar
Korrigerat rubrik. Särskrivningarna behöver inte kommenteras i tråden.
/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback