Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-02, 16:26
  #13
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det blir nog fan si och så med den saken för min del här, Sivakov och Dunbar DNS och Matthews kraschar i st f att spurta.

Jag har oxå Dunbar, Sivakov och Matthew. Dessutom Jetse Bol DNF.
Otur när det började så bra.
Citera
2024-02-03, 20:09
  #14
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Jag har oxå Dunbar, Sivakov och Matthew. Dessutom Jetse Bol DNF.
Otur när det började så bra.
¨
Det plus usel coachning ger utslag.
Idag plats 2844 av 2851

Roligare i Bességes. En rysare att vänta på tempoavslutningen.
Citera
2024-02-04, 11:13
  #15
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
¨
Det plus usel coachning ger utslag.
Idag plats 2844 av 2851

Roligare i Bességes. En rysare att vänta på tempoavslutningen.

Det är allt lite trist när trots allt objektivt förnuftiga uttagningar resulterar i mer eller mindre ett fiasko.
Det är etapploppen som bjuder på det vanvettet. Vårklassikerna och Superclasicoserien är hederliga uppgörelser där förvisso ens favoriter kan falla ifrån eller underprestera men där det alltid finns ett nytt vitt jungfruligt papper att kludda ner sina nya förmenta genidrag.
Citera
2024-02-07, 11:06
  #16
Medlem
Månsans avatar
Asså… har vi någonsin haft ett så blekt gäng att välja på som i Tour Provence? Inte så länge jag varit med i alla fall.
Citera
2024-02-08, 16:29
  #17
Medlem
Drinis avatar
Hah plockade in Jakob söderkvist i laget... Bra start
Citera
2024-02-08, 16:37
  #18
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Hah plockade in Jakob söderkvist i laget... Bra start

Genialt! Och 25:a på etappen av samtliga är årets hittills bästa av en flashbackare.
Citera
2024-02-08, 20:37
  #19
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Genialt! Och 25:a på etappen av samtliga är årets hittills bästa av en flashbackare.
Så typiskt att det inte delas ut assist, gc poäng osv
Citera
2024-02-12, 16:27
  #20
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Så typiskt att det inte delas ut assist, gc poäng osv

Det gick bra ändå för ditt lag, grattis till vinst i Flashbackligan. Nu gäller det att hitta vettiga lag till Algarve-och Andalucialoppen.
Citera
2024-02-13, 20:56
  #21
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det gick bra ändå för ditt lag, grattis till vinst i Flashbackligan. Nu gäller det att hitta vettiga lag till Algarve-och Andalucialoppen.
Tack, och idag kom man 8a på en etapp.

Men roligaste med Provence var väl att vi i ligan ändå valde det perfekta laget. Utspritt på några lag men alla åkarna var med om jag såg rätt.

Algarve, där kände jag för att chansa vilt. På ruta del sol blir det nog ett vanligt lag
Citera
2024-02-13, 21:30
  #22
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Tack, och idag kom man 8a på en etapp.

Men roligaste med Provence var väl att vi i ligan ändå valde det perfekta laget. Utspritt på några lag men alla åkarna var med om jag såg rätt.

Algarve, där kände jag för att chansa vilt. På ruta del sol blir det nog ett vanligt lag
Grymt bra med 8:a. Och IdaAmin 3:a på etappen. Årets första podiumplacering av en Flashbackare — urbra, kan ju mycket väl stå sig resten av året som bästa flashbackprestation.

Annars jämnt och spännande i vår liga. Ezzelino i ledningen, alla andra fortfarande med chans, ingen avhängd.
Citera
2024-02-14, 11:42
  #23
Medlem
Månsans avatar
1:a etappen Andalucia tyvärr inställd pga bönder.
Citera
2024-02-14, 17:20
  #24
Medlem
Drinis avatar
Ezzelino 51a totalt i warm up championship. Det är imponerande
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback