Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-02, 14:38
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Äntligen en vettig fråga.
Ska försöka få ihop en text om detta senare eller imorgon.

Den fråga jag ställt gång efter gång, utan att få svar - bara undanflykte. Jag väntar med spänning.
Citera
2024-02-03, 06:00
  #410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Den fråga jag ställt gång efter gång, utan att få svar - bara undanflykte. Jag väntar med spänning.

Här ska man försöka ta sig tid..
Istället måste du vara en idiot.
Kunde du bara inte låta bli att skriva? Nä suget på att försöka förklara försvinner för vad du tror är inte värt ett skit.
__________________
Senast redigerad av Capteno 2024-02-03 kl. 06:06.
Citera
2024-02-03, 08:01
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Här ska man försöka ta sig tid..
Istället måste du vara en idiot.
Kunde du bara inte låta bli att skriva? Nä suget på att försöka förklara försvinner för vad du tror är inte värt ett skit.

Du backar ur igen?
Citera
2024-02-07, 14:01
  #412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Här ska man försöka ta sig tid..
Istället måste du vara en idiot.
Kunde du bara inte låta bli att skriva? Nä suget på att försöka förklara försvinner för vad du tror är inte värt ett skit.

Du backade ut igen. Men påstår att du har bevis. Jag är öppen för allt, men jag vill ha bevis. Om du säger dig ha sett spöken kommer jag svara kan det ha varit sömnparalys. Den formen av kritik vågar du uppenbarligen inte utsätta dina bevis för.
Citera
2024-02-07, 16:43
  #413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Du backade ut igen. Men påstår att du har bevis. Jag är öppen för allt, men jag vill ha bevis. Om du säger dig ha sett spöken kommer jag svara kan det ha varit sömnparalys. Den formen av kritik vågar du uppenbarligen inte utsätta dina bevis för.

Det har varit rätt uppenbart hela tiden att han bara är en bluff och tramspelle.
Citera
2024-02-07, 17:09
  #414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Det har varit rätt uppenbart hela tiden att han bara är en bluff och tramspelle.
Självklart, jag vill bara att han erkänner det. Jag tror inte han kommer göra der, men ändå.
Citera
2024-02-07, 20:55
  #415
Medlem
TwoThousands avatar
Finns det några andra medium kvar på flashback?
Berätta om det för människor som aldrig har sett någonting.
Citera
2024-02-07, 23:13
  #416
Medlem
Folketstempels avatar
Råkade läsa Friedrich Engels Naturens Dialektik (1883) idag.
kapitel "Naturforskningen i andevärlden" är väldigt roade då han såg genom samma skit redan då som folk i tråden fortfarande tror på.

Ett kapitel orkar ni läsa, rekommenderas.


Naturforskningen i andevärlden.
https://www.marxists.org/svenska/mar...20-d027.htm#h7
Citera
2024-02-09, 10:05
  #417
Medlem
DeletedUsers avatar
Ofta så hör man att troende anklagar skeptiker för att vara trångsynta men det går lika fint att vända på det. Medium och andar är vidskepelsen som trendar en del fortfarande men man ska inte glömma att allsköns vidskepelse har varit och är enormt mycket mer omfattande än så.
Varför är det alltid en ande som hemsöker hemmet? Kan väl lika gärna vara en alien? En mara? En myling? Eller varför inte ett stort jävla troll?
Och paranormala förmågor sägs det finnas många olika varianter av så det är lite underligt varför det bara är förmågan att snacka med de döda som folk ger sig tillkänna med. Finns det ingen som behärskar tankeläsning? Kan teleportera sig? Kasta besvärjelser eller värpa påskägg ur skithålet?
Citera
2024-02-19, 14:02
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Självklart, jag vill bara att han erkänner det. Jag tror inte han kommer göra der, men ändå.

Ja självklart vill du det.
Ni får tro vad ni vill jag bryr mig inte.
Faktiskt är detta sista inlägget jag någonsin kommer göra på Flashback.

Om vi LÅTSAS att jag skulle ha rätt..
Kan du förstå min syn på er då?
Jag upplever allt som ni säger är fel och inte finns men jag vet till 1000%
HUR hade DU känt för dom då?
Jag förstår du inte har förmågan men offrade ändå lite extra energi på dig som du egentligen inte är värd.
Du behöver inte svara för min skull för jag kommer inte kolla ditt svar för jag vet det är 100% fel.
Citera
2024-02-19, 15:55
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Ja självklart vill du det.
Ni får tro vad ni vill jag bryr mig inte.
Faktiskt är detta sista inlägget jag någonsin kommer göra på Flashback.

Om vi LÅTSAS att jag skulle ha rätt..
Kan du förstå min syn på er då?
Jag upplever allt som ni säger är fel och inte finns men jag vet till 1000%
HUR hade DU känt för dom då?
Jag förstår du inte har förmågan men offrade ändå lite extra energi på dig som du egentligen inte är värd.
Du behöver inte svara för min skull för jag kommer inte kolla ditt svar för jag vet det är 100% fel.


Moget. Och du kommer läsa det här, och bli sur. För du har inga bevis för det du tror på.
Citera
2024-02-19, 17:04
  #420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Ja självklart vill du det.
Ni får tro vad ni vill jag bryr mig inte.
Faktiskt är detta sista inlägget jag någonsin kommer göra på Flashback.

Om vi LÅTSAS att jag skulle ha rätt..
Kan du förstå min syn på er då?
Jag upplever allt som ni säger är fel och inte finns men jag vet till 1000%
HUR hade DU känt för dom då?
Jag förstår du inte har förmågan men offrade ändå lite extra energi på dig som du egentligen inte är värd.
Du behöver inte svara för min skull för jag kommer inte kolla ditt svar för jag vet det är 100% fel.

Ja eftersom du inte har något att komma med i form av bevis så låter det som att du tar ditt förnuft till fånga och slutar skriva och flamsa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback