Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-01-21, 03:13
  #37
Medlem
Kackotopis avatar
Allt en AI gör är själlöst.
__________________
Senast redigerad av Kackotopi 2024-01-21 kl. 03:21.
Citera
2024-01-21, 05:28
  #38
Medlem
HonSmFngadeBlixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Ja jag kände något liknande för TS "du har för mycket tid" har jag fått höra över mitt möbelsnickrande, av en "vän" som har en kärring som som tycker att han är hennes dräng åt hennes hästar, han sålde sin mc för "det hanns inte med" 😆

Onödigt ts, det är att skriva trådar om vad ens bekanta trivs att göra som hobby, ev framtida arbete.

Jag jobbar som översättare och det är mycket skit. Men det är även böcker folk lagt ner sin själ i. De som kommit så långt att de blivit publicerade om än på ett litet förlag. Alla har inte kommit till sitt bästa än, och jag vet att de kommer skriva ännu bättre i framtiden. Jag vet också hur dessa fått kämpa mot negativa krafter, eller skrivit i hemlighet.

Jag älskar folk som skapar och inte bara förbrukar.
Citera
2024-01-21, 05:50
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kofflet
AI kan inte skriva bra manus på egen hand, men är ett jättebra verktyg för att spåna fram idéer!

Exempelprompt: Klasses bror Lasse är på väg tillbaka till byn efter 8 års frånvaro, ge mig 10 förslag på varför han varit borta och nu återvänder.


Titel: Återvändarens Hemlighet

Klas hade alltid undrat varför hans bror, Lasse, försvann från byn för åtta år sedan utan ett ord. Ingen visste var han hade tagit vägen eller varför han hade lämnat allt bakom sig. En dag fick Klas ett oväntat samtal från Lasse, som meddelade att han var på väg tillbaka till byn. Mysteriet kring Lasses försvinnande och återkomst väckte stor nyfikenhet bland byborna. Här är tio förslag på varför Lasse varit borta och nu återvänder:

Internationellt Äventyr: