Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-04-08, 17:50
  #61
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Ser riktigt fint ut!

Ingen AI på detta tack vare masten?

Kör själv alltid samma, älskar tren då jag knappt får biverkningar mer än att svettas på natten extremt vilket påverkar sömnen, vilket är något jag prioriterar. Funkar en månad eller två, sen mår jag piss. Så använder inte tren längre.

Min favorit är att blanda mast/primo med test och anavar!

500 test
400 mast
200 primo
50 mg anavar
4ui växt eller 20mg MK677.

Ser ut som en och mår som en kung!

Mvh

Hur blir din hunger på 20mg MK677?
Var inne på att slänga in MK677 i deffen men valde denna gång att "endast" köra tren för att se hur jag reagerar på det😁
Citera
2024-04-08, 22:03
  #62
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Ser riktigt fint ut!

Ingen AI på detta tack vare masten?

Kör själv alltid samma, älskar tren då jag knappt får biverkningar mer än att svettas på natten extremt vilket påverkar sömnen, vilket är något jag prioriterar. Funkar en månad eller två, sen mår jag piss. Så använder inte tren längre.

Min favorit är att blanda mast/primo med test och anavar!

500 test
400 mast
200 primo
50 mg anavar
4ui växt eller 20mg MK677.

Ser ut som en och mår som en kung!

Mvh

Ajjemän! Masten fungerar optimalt som AI, ibland får jag kompa med lite adex.

Blanda mast/primo får man kanske testa i framtiden! Tycker mast only gör mig för torr och köra 600mg primo i 20 veckor är minst sagt väldigt kostsamt haha..

Får se hur min kur utvecklas! Kommer nog sänka testo till 1:1 ratio med primo och sen evt slänga in lite Dhb. Ska droppa Anavar om några veckor. Växten har jag 600-700iu av, så det lär räcka ett tag till.

Mvh
Torran
Citera
2024-04-09, 13:58
  #63
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Hur blir din hunger på 20mg MK677?
Var inne på att slänga in MK677 i deffen men valde denna gång att "endast" köra tren för att se hur jag reagerar på det😁

Cravings ökar för mig men inte hunger, upplevelsen skiljer sig ganska rejält!

Men är väldigt olika det där, av cirka 10 personer som jag sett testa har väl 1-2 av dessa fått det jobbigt med hunger. Båda var kvinnor kan tilläggas.

Mvh
Citera
2024-04-09, 13:59
  #64
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Ajjemän! Masten fungerar optimalt som AI, ibland får jag kompa med lite adex.

Blanda mast/primo får man kanske testa i framtiden! Tycker mast only gör mig för torr och köra 600mg primo i 20 veckor är minst sagt väldigt kostsamt haha..

Får se hur min kur utvecklas! Kommer nog sänka testo till 1:1 ratio med primo och sen evt slänga in lite Dhb. Ska droppa Anavar om några veckor. Växten har jag 600-700iu av, så det lär räcka ett tag till.

Mvh
Torran

Precis, använder masten till samma syfte och även samma där, brukar få ta någon halv adex i månaden.

Mvh
Citera
2024-04-12, 23:54
  #65
Medlem
matrixxxs avatar
Kör igång med test p winny. Tänker lägga till mast p när jag tappat en del fett %.
Vilket prepp anser ni är mildast som fatburner alltså tex clen yohimbine eller liknande? Har redan sömnproblem och hög puls ibland så vill undvika det.
Mvh
Citera
2024-04-13, 08:52
  #66
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Kör igång med test p winny. Tänker lägga till mast p när jag tappat en del fett %.
Vilket prepp anser ni är mildast som fatburner alltså tex clen yohimbine eller liknande? Har redan sömnproblem och hög puls ibland så vill undvika det.
Mvh

Alltså har du redan "hög" puls och sömnproblem så hade jag inte lagt till någon stim alls😅 det kommer förvärra både pulsen/blodtrycket och sömnproblemen.
Citera
2024-04-13, 18:04
  #67
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Alltså har du redan "hög" puls och sömnproblem så hade jag inte lagt till någon stim alls😅 det kommer förvärra både pulsen/blodtrycket och sömnproblemen.
Misstänkte det nästan men ville kolla iaf om de kanske fanns nån som är mildare stim.. vill ju få ner % rejält o känns som man verkligen behöver nåt sånt då fast de kanske går utan får prova o se🥲
Citera
2024-04-13, 19:37
  #68
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Misstänkte det nästan men ville kolla iaf om de kanske fanns nån som är mildare stim.. vill ju få ner % rejält o känns som man verkligen behöver nåt sånt då fast de kanske går utan får prova o se🥲

Förlåt om jag frågar men.
Vad väger du?
Längd?
Midjemått?
Hur ser din kost ut?

CS är absolut effektivt vid viktnedgång MEN det gör ju så du inte kan äta och då har svårt att få i dig den protein som musklerna behöver för att inte tvina bort. Hur kul är det att gå ner i vikt och se ut som en tjackis?

Finns annat än stim som kan hjälpa en med viktnedgång men det som man absolut måste få ordning på innan man börjar med diverse preparat är kosten och träningen men framförallt kosten. Annars faller man bara tillbaka i gamla mönster efter ett tag.

Ang träningen så finns det massor med studier som visar att det mest effektiva sättet att gå ner i vikt är muskel hypertrofi. Där med säger jag inte att man ska utesluta cardio utan den är väldigt viktig också för att bygga upp en kondition så man orkar med alla tunga reps på gymmet! Men desto mer muskelmassa man bygger upp desto mer kcal bränner man under en dag.

Jag själv har gått ner 40kg fett massa med hjälp av Ostarine och cardarine i olika cycler på 2år dock så såg jag endast dem som komplement till min kost och träning. Dem har inte gjort jobbet åt mig utan hjälpt mig bygga LITE extra muskelmassa och givit mig en liten skjuts bara. Disciplin, Disciplin och disciplin är framgångs receptet.

Lycka till med din % kompis 💪😁
Citera
2024-04-16, 21:50
  #69
Medlem
Hur står sig låg dos anavar inför slipa till det där "sista" inför resan utomlands?

Undrar även hur det står sig. Hade bra form innan resa ("natty"/cruise) med låg BF för några år sen, men blev så jävla mkt plufsigare där borta på bara någon dag, såklart.

Undar samma med anavar.

Säg jag cuttar nu i 2mån, sen kör sista 3v med låg dos anavar, är det märkbart efter man "kliver av"? Eller blir det samma effekt dvs man bloatar upp bara några dagar efter man slutar ta preppet?
Citera
2024-04-20, 08:57
  #70
Medlem
Winny123s avatar
-0,7 på vågen efter att jag hoppade på Tren A. 210mg/ew

Inga biverkningar såhär långt.
Sover någon timma mindre än vanligt men absolut inget som påverkar mig.

Lite reflux men det löser jag med ezomeprazol.

Upplägget ser ut såhär.
Tren A 210mg/ew
Testo c 300mg/ew
EQ 600mg/ew

Med tanke på att jag mår som en gud på denna kombination så stärker det min tes att det är människor som är psykiskt svaga som blir aggressiva och mår allmänt dåligt på tren.

Jag kanske får käka upp mina egna ord längre fram i kuren. Men den dagen den sorgen🤣
Citera
2024-04-24, 17:16
  #71
Medlem
Winny123s avatar
Woop woop.

Mitt östrogen har skenat iväg totalt 🤣

1390 pmol/L 😅

Dock har jag inte några sides alls så som högt blodtryck, bloted, gyno med mera...

Men hoppar på 1mg armidex ed i 14 dagar sen går jag ner till 0,5 e0d istället.

Så får jag ta nytt prov om 4v typ😅

Annars så såg alla mina andra markörer top notch ut och jag ligger inom referensvärdena.

Utom mitt testosteron då som ligger på >120 nmol/L 😜
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback