Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-01-26, 23:37
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Ser man på, nu har det sipprat in lite klänning-fans i tråden.
Alltså det är du som är en snöflinga. En uppkäftig snöflinga. En hycklare. Jag tror det är ganska många som stör sig på dessa skitnödiga gubbar som skall läxa upp folk där det inte finns ett behov, medans de själva skulle behöva den uppläxningen. Bara för att vinna sociala poäng och stå i centrum. Attentionwhores som sagt. Jag pratar till er två som en person för ni är samma modell. En jävligt dryg och fjollig modell. Ni kan väl byta blöjor med varandra eller något.

Fick du mycket stryk av din far när du var liten eller är du bara störd ?
Psyko !
Citera
2024-01-26, 23:46
  #62
Medlem
En av de absolut sämsta trådarna på fb någonsin. I alla fall sen jag kom med 2004. Vilka jävla idioter som befolkar forumet numera. Idioter. Vadå gubbjävlar? Ja, jag är gubbe, men står fan inte och predikar.

70-talisterna predikar. Första jävla dagisgenerationen. De som skrek mest på dagis blev politiker. Eller: gick med Greta och hennes pack och efterföljare.

Skärp er nu.
Citera
2024-01-27, 01:53
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
En av de absolut sämsta trådarna på fb någonsin. I alla fall sen jag kom med 2004. Vilka jävla idioter som befolkar forumet numera. Idioter. Vadå gubbjävlar? Ja, jag är gubbe, men står fan inte och predikar.

70-talisterna predikar. Första jävla dagisgenerationen. De som skrek mest på dagis blev politiker. Eller: gick med Greta och hennes pack och efterföljare.

Skärp er nu.

Det är för att du missförstått tråden. Det handlar inte om att klanka på gubbar. Gubbar kan vara supercoola. Det handlar om ett beteende från vissa.
Läs igen. Gör om gör rätt.
Citera
2024-01-29, 08:39
  #64
Medlem
FreddyKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Du är en sådan gubbe menar du.
Kommer det ett våp och lägger sig i något den ej har med att göra, framförallt med ett hot, så kommer han bli tvungen att vara beredd på att genomföra hotet. För det han hotar med kommer drabba honom själv.
Citera
2024-01-29, 10:51
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK
Kommer det ett våp och lägger sig i något den ej har med att göra, framförallt med ett hot, så kommer han bli tvungen att vara beredd på att genomföra hotet. För det han hotar med kommer drabba honom själv.

Du är väl den enda som pratar om hot. Min tråd handlade om godhetssignalerande pissegubbar som predikar självklarheter för att få uppmärksamhet.
Citera
2024-01-29, 11:01
  #66
Medlem
FreddyKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Du är väl den enda som pratar om hot. Min tråd handlade om godhetssignalerande pissegubbar som predikar självklarheter för att få uppmärksamhet.
Nja läs det svara jag fick från början.
Citera
2024-01-29, 11:04
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK
Nja läs det svara jag fick från början.

Jaja, klart du får försvara dig om någon vill slåss.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback