Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-02-08, 22:56
  #25
Medlem
gabrielle2s avatar
Jag läser dem och svarar inte på allt .
Någon som endast vill spy ur sig något annat än trådämnet läser jag bara och går vidare.
Citera
2024-02-09, 19:44
  #26
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag är extremt dålig på det. Särskilt om man har fler än 15 stycken. Hur har folk tid och ork till det?

Brukar göra trådar lite då och då, men oftast läser jag aldrig folks svar. Jag kan nästan se framför mig vad folk kommer svara innan jag har läst inläggen. Så nu har jag mer eller mindre helt börjat sluta läsa mina besvarade inlägg. Svarar kanske på 5% av dem, om ens det.

Ibland kan jag vänta flera år innan jag besvarar någon. Känner mig extra viktig då.

Hur gör ni andra? Diskutera! Hej från mig.

För det mesta läser jag, men när det är någon som bara vill käfta, så brukar jag sluta läsa och svara efter ett par vändor. Tycker själv att det är sjukt irriterande när en tråd består till 90% av två användare som bara käftar för att de vill ha rätt.
Citera
2024-03-11, 11:17
  #27
Medlem
Mad monks avatar
Bara om jag kan one uppa personen. Min narcism tål ingen kritik.
Citera
2024-03-20, 05:52
  #28
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Läser allt. Svarar det mesta. I alla fall seriösa inlägg. Vad är annars poängen med ett diskussionsforum?


Rätt barnsligt att sluta läsa bara för att någon har ett språkbruk du inte uppskattar, men visst, you do you.

Ibland så struntar jag numera i att ens läsa svaren. Man borde inte göra det, men det finns intellektuellt oärliga personer som bara svarar med oförskämdheter eller svarar på en halmgubbe. Detta brukar till yttermera visso vara i frågor där jag odiskutabelt har objektivt rätt men min åsikt inte är politiskt korrekt, vilket dessa svin inte kan acceptera. Jag fattar inte ens vad den typen av människor gör här.
Citera
2024-03-20, 11:30
  #29
Medlem
Blot-Svens avatar
Självklart gör jag det. Det är ju halva behållningen med Flashback och ungefär likvärdigt med antal citeringar i vetenskapliga publikationer. Nästan.

Jag besvarar f.ö. i stort sett allting, vilket jag nog borde försöka sluta med. Undantagen är textväggar med absurda ståndpunkter. Eller, det händer väl att jag svarar på sånt också, med en oneliner.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback