Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-24, 12:25
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterietlever
Dagarna efter att jag tog bort honom försökte han ha konversationer med mig men inget raggande, men han märkte nog ganska snabbt att jag inte var intresserad av att prata med honom överhuvudtaget då han både slutade prata med mig och hälsa på mig inom en vecka.

Jag förstår du visade honom att han inte var din kopp te. Det var bra jobbat av dig 🙂 The little fuckboy i din klass får leta vidare efter sin drömtjej.
Citera
2024-04-24, 13:45
  #86
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterietlever
Det här kommer nog framstå som kanske barnsligt men jag behöver råd.

Sen några veckor tillbaka är det en snubbe i min klass som har försökt ragga upp mig. Jag fick väldigt snabbt vibbar av att han är en fuckboy, vilket han såklart nekade till. Jag var totalt ointresserad av att inleda något annat än vänskap men han fortsatte försöka intensivt trots att jag påpekade detta.
Jag sa ifrån flera gånger och nu sist jag sa ifrån så la han ner allting. Helt tyst. Jag skiter i det men eftersom att vi går i samma klass så kommer vi stöta på varandra och eftersom att han inte visat respekt så tänker jag att då får han ingen respekt.
En sida av mig vill bara ta bort honom från sociala medier och behandla honom som luft och en annan sida av mig vill konfrontera honom och ge honom en örfil.
Men jag vill samtidigt att det här ska hanteras vuxet, jag har inte tid eller ork för teen-drama + att jag inte vill att min lärare ska få skenet av att jag beter mig omoget som kan resultera i dåliga recensioner inför framtid praktikplats och framtida jobb.
Vad hade ni gjort i mitt läge? Konfronterat eller bara behandlat som luft?

Den här "fuckboyen" är verkligen ingen kvinnokarl. Han lyckas ju inte ens få den kvinna han är efter i säng. Så långt ifrån en riktig man som det bara går att komma.
Citera
2024-04-24, 21:38
  #87
Medlem
Han visade vad han ville, du sa nej och han respekterade det och slutade med försöken och låter dig vara ifred och nu är du surig över det? han duckade en kula helt
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback