Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-07, 14:33
  #1
Medlem
inkognytos avatar
Funderar på att åka bort ett par veckor, eller om möjligt lite längre än så, någonstans med behaglig omgivning där det går att få tag på potent grönt att stoppa i vapen. Är för gammal för en tiotimmars resa på ett flygplan så inom Europa får det nog bli.
Väljer i första hand mellan Spanien eller Holland men läser att kvalitén på coffeeshops i Holland har sjunkit avsevärt under senare år. Därför kanske Spanien är mer av intresse men vet inte var man kan hitta en behaglig trivsam miljö där det samtidigt inte är alltför bökigt för en turist att hitta de ställen där det saluförs prima varor
Saknar åren med Flugsvamp 2 då man kunde sitta hemma och köpa riktigt bra gräs utan att betala allt för mycket. Det som finns ute på gatan här idag fungerar men inte mer än så.
Hoppas tråden kan vara av intresse och blir min resa av kommer jag skriva en reseskildring här.
Citera
2024-02-07, 14:54
  #2
Medlem
Vad är din fråga och vad ska diskuteras utöver ditt psykisk välmående att fs2 inte längre finns?

Du har ju själv valt ditt resmål (spanien) så förstår ej tråden?
Citera
2024-02-07, 15:03
  #3
Medlem
funktioners avatar
Barr-sé-lor’na. Så kan du äta god tapas också mmmmmmmmmmm.
Citera
2024-02-07, 15:44
  #4
Moderator
Mr.Woodss avatar
Cannabis --> Resor

/Moderator
Citera
2024-02-07, 15:49
  #5
Medlem
Jag hade åkt till spanien för att slippa bli hasslad i ett blåsigt och regnigt hordistrikt. Förfallet jag sett på ett fåtal besök under 15 år är inte på rökat utan mer socialt. Lite för dyrt för mig i Amsterdam också, men jag hade inte tackar nej till några dagar där heller.

Jag vet inte hur kräsen du är med rökat, men jag fick upp ögonen för Portugal här om året. Jävligt mysigt och mycket knark. Hittade bra röka på nolltid. Du kanske har koll, annars får du kolla upp det.

Duger inte alternativen till fs2?
Citera
2024-02-08, 19:20
  #6
Medlem
Du ska inte lyssna på skitet som nämns här...
nederländernar top klass håll dig till dem känna koffeshopsen .

Barnys, prix ami. Osv.

Sen så kan du åla mot Zeeland fint vatten.

Voor nederlanden
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3586772

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback